Zwanget worden is het probleem niet. Maar zwanger blijven wel. Sinds vorig jaar oktober 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met spoedoperatie gehad een een ‘gewone’ miskraam. Vanaf september mochten we het van de gyn weer proberen. Eerste maand zonder ovu testen, deze maand met. En nu weer zwanger. Ik ben blij maar ook heel erg bang!! Best een goede test voor 9/10 dpo toch?
Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een prachtige zwangerschap en houd je over een paar maanden je gezonde kindje in je armen
Wauw gefeliciteerd meid!! Ik ga zo voor jullie duimen dat dit een gezonde zwangerschap op de juiste plek is en jullie over een maand of 8 een klein mensje in jullie armen hebben. Wanneer krijg je je eerste echo? En gaan ze ook hCG prikken of dat niet? Spannende tijd weer voor jullie...
Dankjewel ! Lief ! Ik ben pas 4 weken. Dus ga volgende week wel een keer het ziekenhuis bellen en een afspraak maken. Wil nu niet te hard van stapel lopen..en ze doen toch pas een echo met 6/7 weken! De vorige keer had ik ook een echo Gepland staan en lag ik voor die tijd onder het mes. Klinkt stom, maar vind het veel te eng om het ziekenhuis te bellen!
Nee klinkt niet stom hoor. Ik snap het wel. Gewoon bellen als jij daar klaar voor bent en bij twijfel wel meteen aan de bel trekken! Laat je weten als je je echo hebt gehad?