Baby 6 maand afgevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ben je misschien overgestapt van borstvoeding op flesvoeding?
    ik hoor vaker dat rond 6 maanden de groei stganeert watn vergeleken met eerst bewegen ze nu veel eerst alleen armen, benen en hoofd. nu rollen lees ik.

ik gaf trouwens met 6 maanden (nog wel de brost)
    07.00 pap
    09.00 fruit
    12.00 brood
    15.00 liga
    18.00 groenten.

en dan nog 3\4 keer de borst per dag dus het is genoeg wat je geeft maar ook niet heel veel, misschien dat je hier nog wat mee kan.

groetjes wendy

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja heb vandaag licht brood gekocht (zelf eten we pittenbrood) dus wilde gaan beginnen met het introduceren van brood hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hij pakt nog niks zelf vast en stopt dus ook nog niks in z'n mond. Gewoon door een papje doen? Ook drinkt hij sinds vandaag ineens alle flessen 210/7 dus nu moet het goed gaan :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee geen borstvoeding..

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik gaf mijn zoon het in zijn hand en at dus ik weet niet hoe je het anders kan introduceren.

ik wil je wel zeggen veel succes en een kinderlichaam kan meer hebben dan dat wij denken.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter is rond 7 maanden ook een keer 35gr. afgevallen. Ik ging tussentijds wegen toen woog ze 8525, 2 weken later ging ik voor controle en toen woog ze 8490. Maar tov de controle van 6 weken eerder was ze wel goed aangekomen, dus als ik niet tussentijds was gaan wegen hadden we het niet geweten. Ik hoefde niet extra terug te komen om te wegen maar ben wel na 2 weken nog even gegaan en ze was toen alweer 210gr. aangekomen.

Deel Deze Pagina