Is dit iets tijdelijks? Een sprong???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door roze wolk, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roze wolk

roze wolk Lid

19 aug 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ons dochtertje, volgende week 1 jaar oud, sliep altijd tot ongeveer 8 uur (soms 07.30 soms ook 08.30).
    Nu, sinds een week of 3,4 wordt ze iedere ochtend rond 06.00-06.30 klaarwakker! En laten liggen is geen optie dan is het brullen. Soms als we vrij zijn leg ik haar bij ons in bed en dan valt ze wel weer in slaap tot een uurtje of 8, maar anders no way dat ze in haar eigen bedje verder slaapt.
    Zou dit een sprong zijn? Verder merken we niets aan haar, slapen overdag gaat gewoon goed. Alleen die ochtenden........

Please laat dit iets tijdelijks zijn....

Ik dacht nl dat kindjes juist langer slapen naargelang ze ouder zijn?

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier gaat ze iig niet langer slapen naarmate ze ouder wordt. Ze is compleet de weg kwijt. Al sinds een half jaar. (zo rond de 15 maanden(sprong) )

Eens in de zoveel tijd veranderd het slaappatroon van je kindje, daar kan je niets aan doen, behalve er in mee gaan.

Noor wordt altijd brullend wakker, nooit eens leuk kletsend of zo. Laten liggen is geen optie.

Kan dus iets tijdelijks zijn (paar weken) of iets tijdelijks van een paar maanden. Maar het schijnt over te gaan. :)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    de 55 weken sprong misschien?
    Onze dochter werd ook een paar weken voor haar verjaardag heel vroeg wakker. Dat was het begin van de sprong, echt de heftigste die we ooit gehad hebben. Nu begint het weer beter te gaan, maar ze is wel nog vroeg wakker.
    Geniet dat je dochter nog soms bij je in bed wil slapen, onze dochter vind echt dat de dag begint om 5 a 6 uur en is met geen mogelijkheid nog terug in slaap te krijgen.

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik geloof niet zo in de hele sprongentheorie maar hier was het ook zo dat hij vanaf een maand of 11 vroeger wakker werd. Nu krijgt hij rond half 6 een papfles en dan valt ie (als ik vrij ben) weer in slaapt tot 7.30 uur of 8 uur.

Deel Deze Pagina