Geen slaapzak maar ook niet onder dekentje blijven liggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caroline80, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb het idee dat mijn zoontje van 21 maanden liever niet meer in slaapzak slaapt. Hij is best lang en heb het idee dat hij het gewoon niet meer fijn vind. Nou wil hij ook niet echt onder een dekentje liggen.

Nu is het nog niet zo'n probleem met dit weer, maar wat als het kouder gaat worden?

Hebben jullie nog tips?

Groetjes Caroline

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou hij dan niet vanzelf die deken weer over zich heen trekken? Onze oudste ging met wat warmer weer ook snel altijd onder de deken uit, maar toen het kouder werd, ging ze er echt wel onder liggen :) Als ze zich toch blootgewoeld had, stopten we haar weer even in 's avonds ;)

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn dochter ligt nu drie maanden zonder slaapzak in bed, eerst wilde ze niks van een laken of deken weten, dus sliep ze zonder (en met een lekkere pyjama aan). Nu sinds een weekje laat ze zich toedekken met daken/lakentje en ligt ze er 's nachts ook vaak netjes onder. Kwestie van wennen dus hier :)

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trekt mn dochter soms slaapzak zelf uit ook niet echt handig. Maar nu heb ik van mn schoonzus bij de geboorte een geweldig warm slaappakje gekregen voor 18-24 maanden zelfs met sokjes :) . Zo pakje die babys vaak aanhebben. Ideaal! Het pakje komt echter wel uit zuid afrika maar ik ga wel even op zoek of het hier ook te verkrijgen is!

5. saapje

saapje Actief lid

21 jan 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Maggie dat klinkt goed!
    Als je ze hier vind, zou je me dan misschien een pb willen sturen?

6. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een dikker en stugger dekbedje gehad voor het begin. Dat werkte goed met de koude dagen!

Deel Deze Pagina