Hey meiden, Ik heb het idee dat mijn zoontje van 21 maanden liever niet meer in slaapzak slaapt. Hij is best lang en heb het idee dat hij het gewoon niet meer fijn vind. Nou wil hij ook niet echt onder een dekentje liggen. Nu is het nog niet zo'n probleem met dit weer, maar wat als het kouder gaat worden? Hebben jullie nog tips? Groetjes Caroline
Zou hij dan niet vanzelf die deken weer over zich heen trekken? Onze oudste ging met wat warmer weer ook snel altijd onder de deken uit, maar toen het kouder werd, ging ze er echt wel onder liggen Als ze zich toch blootgewoeld had, stopten we haar weer even in 's avonds
Mijn dochter ligt nu drie maanden zonder slaapzak in bed, eerst wilde ze niks van een laken of deken weten, dus sliep ze zonder (en met een lekkere pyjama aan). Nu sinds een weekje laat ze zich toedekken met daken/lakentje en ligt ze er 's nachts ook vaak netjes onder. Kwestie van wennen dus hier
Hier trekt mn dochter soms slaapzak zelf uit ook niet echt handig. Maar nu heb ik van mn schoonzus bij de geboorte een geweldig warm slaappakje gekregen voor 18-24 maanden zelfs met sokjes . Zo pakje die babys vaak aanhebben. Ideaal! Het pakje komt echter wel uit zuid afrika maar ik ga wel even op zoek of het hier ook te verkrijgen is!