Hi dames, Hebben jullie boeken aanraders? Kunnen zowel opvoedkundige boeken als boeken voor de baby's zelf zijn. Ik ben benieuwd!
als opvoedkundig boek: - temperament volle peuters. Het is natuurlijk niet gezegd dat jij die krijgt, maar ik vind het gewoon voor alle ouders een goed boek.
Tip: sla boekjes in op rommelmarkten of koningsdag! Ik heb echt de mooiste parelrjes daar gevonden voor een paar duppies (en dan is het minder jammer als ze toch kapot gaan). S is dol op alles met bladzijden of flapjes, Y is momenteel fan van Jip en Janneke en knofje en 'we gaan op berenjacht'
Kruidvat heeft ook leuke boekjes! Hier werkt alles Dikke kartonnen boekjes met plaatjes ( boer,schuur,paard) maar ook echte voorleesboeken. Ik ga dan op de grond naast m liggen. Boek boven ons eb kijken. Anders wil hij t pakken namelijk haha
De boeken van Liselotje zijn ook goud waard! Onze dochter van net 4 heeft het rijmen ontdekt en geniet er enorm van, ze kent ze inmiddels helemaal uit haar hoofd!
De boekjes van : Nijntje Bobbi Maak muziek met dribbel Dribbel flapjes boek Coco aap (action) hier echt een hit nog steeds Gonnie &Gijsje Woezel en pip Geluiden boekjes Voel boekjes Voor als ze iets groter zijn: Rupsje nooitgenoeg Raad eens hoeveel ik van je hou Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft Liselotje Kikker De mooiste vis van de zee
Hier een dreumes van 1,5 die gek is op alles wat rijmt, maar geen nijntje (dat lazen we hem voor toen hij nog jonger was en ineens toen hij ongeveer 1 jaar en 2 maanden werd was de liefde over) Rijmboeken die erg leuk gevonden worden door meneer: de gruffalo, het kind van de gruffalo,tyranosaurus drup (en veel meer van julia donaldson) de gigantosaurus (en ook andere boeken van johnny duddle) De boeken van aadje piraatje, ridder florian en boer boris. Oh en alles met dino's, monsters en piraten, want alles dat grote broer leuk vind........... Gelukkig kunnen we met deze boeken nog heel lang vooruit want die zijn ook gewoon leuk voor oudere kinderen.