Mijn zoontje is inmiddels 6 maanden en eet erg goed vaste voeding. Hij kreeg al een tijdje 4 x 180cc en nu op advies van het CB en ook omdat ik het zelf al van plan was het volgende schema sinds een paar dagen: 06:30 180cc opvolgmelk 10:00 ca 200 gram fruit (potje of vers afgewisseld) 11:30 180cc opvolgmelk met Bambix van bordje + paar stukjes brood 15:30 200 gram groente (potje of vers afgewisseld) 19:00 210cc opvolgmelk Tussendoor af en toe een stoepstengel en wat water. Ik vroeg me af of die 200 gram groente daadwerkelijk een fles vervangt? Heb soms het idee dat ie nog wel meer lust, was van plan evt wat volle joghurt na de groente te geven. Kan dat al met 6 maanden? En hoeveel joghurt geef je dan?
Hier een iets ander schema, maar wel 3 flessen en ik kreeg van het cb vorige week ook te horen dat ik met een toetje mocht beginnen. Nu ben ik zelf al eerder naar 3 flessen gegaan, omdat mijn zoontje dit aangaf en niet meer melk wilde. CB gaf aan dat ik om aan genoeg zuivel te komen een toetje kon geven, hij zeiden vanille vla Leek mij niet zo'n goed plan om hier gelijk mee te beginnen, dus ik heb volle yoghurt gehaald. Hij wordt er alleen nog niet zo blij van, dus van de week nog even iets van gewone kwark ofzo proberen en anders wachten we er mooi nog even mee. Maar ik zou dus kwark of yoghurt halen en dan wel de volle variant, omdat die kleintjes de voedingsstoffen echt nog wel nodig hebben. En hier zijn het trouwens maar een paar hapjes hoor, echt geen heel schaaltje ofzo
Prima schema's! Hier was het ochtend 180/6 en som wat brood wat ie van mij mee at 10:30 fruit 2 stuks 12:00 1-2 boterhammen 13:00 180/6 15:30 150/200 gram groente en aardappel 19:00 180/6 Na 7 maanden ochtend ook een boterham en die fles werd minder En ook de fles na 12/00 werd minder Na 8 maanden verschoof groente naar 17:00/18:00 en kreeg zoontje of weer fruit of komkommer, rijstwafel om 15:30