Hallo dames, De titel zegt het al, dus wat gaan jullie en de kleine natuurlijk voor vaderdag kopen/doen? Ik zelf heb een leuke foto van m'n man en onze dochter in een sleutelhanger ontworpen op hema.nl en wil er nog wat bij kopen weet alleen nog niet zo goed wat. Daarnaast wil ik een dagje naar Scheveingen en daar uit eten als het mooi weer word.
Ik heb hier een leuk foto-idee voorbij zien komen wat ik ga uitvoeren. De foto plak ik op een kaartje aan de binnenkant, lieve tekst erbij en afdruk van zoontje zn voetje en handje (als dit gaat lukken, deed vandaag een hilarische poging, echter geen succesvolle). Ontbijtje erbij en papa is blij hoor
Ik laat ook een foto maken bij de fotograaf en deze uitvergroten en inlijsten. Veel foto-ideeën hier!
ik zit te denken om een nummerbord met haar naam te bestellen. man werkt in de bouw, en vind dit wel leuk denk ik. maar kweet t nog niet zeker, dus ik lees even mee!
Ik heb zojuist via de wi voordeelclub (ofziets) een jurkje besteld met de naam van ons kindje loves papa erop. Vond het zo schattig! xxx
Ik heb een fotoboek gemaakt op hema.nl. Heb er vooral foto's van vader en dochter in gedaan met tekst.