Wat kopen jullie voor vaderdag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sunshine88, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

De titel zegt het al, dus wat gaan jullie en de kleine natuurlijk voor vaderdag kopen/doen?

Ik zelf heb een leuke foto van m'n man en onze dochter in een sleutelhanger ontworpen op hema.nl en wil er nog wat bij kopen weet alleen nog niet zo goed wat.
    Daarnaast wil ik een dagje naar Scheveingen en daar uit eten als het mooi weer word.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb hier een leuk foto-idee voorbij zien komen wat ik ga uitvoeren. De foto plak ik op een kaartje aan de binnenkant, lieve tekst erbij en afdruk van zoontje zn voetje en handje (als dit gaat lukken, deed vandaag een hilarische poging, echter geen succesvolle).

Ontbijtje erbij en papa is blij hoor :D

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik laat ook een foto maken bij de fotograaf en deze uitvergroten en inlijsten. :)

Veel foto-ideeën hier! :D

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Niks, hij krijgt iets wat ons zoontje op het kdv heeft gemaakt.

5. pinkel

pinkel Actief lid

Aug 18, 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ik zit te denken om een nummerbord met haar naam te bestellen. man werkt in de bouw, en vind dit wel leuk denk ik. maar kweet t nog niet zeker, dus ik lees even mee!

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik ga bijna bevallen en ik hoop nog voor Vaderdag dus ik lees even mee voor goede ideeën :)

7. Loes1983

Loes1983 Actief lid

Oct 29, 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist via de wi voordeelclub (ofziets) een jurkje besteld met de naam van ons kindje loves papa erop. Vond het zo schattig! xxx

8. Noek86

Noek86 Actief lid

Jun 9, 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Ik heb een fotoboek gemaakt op hema.nl. Heb er vooral foto's van vader en dochter in gedaan met tekst.

Share This Page