Hallo, Na een helse periode met krampjes en veel spugen hebben we sinds 2 maanden ongeveer een heerlijk vrolijk kindje. Maar sinds dit weekend is alles ineens weer anders. Hij is erg ontevreden, wil helemaal niks en huilt ineens weer heel veel. Flesje drinken wil hij alleen maar zelf doen in de box. Bij ons op schoot is het een drama. We zijn sinds kort begonnen met bijvoeding en dit gaat op zich wel goed. Normaal ging hij meteen na de laatste fles van 19:00 uur naar bed en hoorde je hem niet meer. Nu is het alleen maar huilen. We kunnen hem niet tevreden houden, alles wat we doen is 1 minuut leuk daarna is het jengelen of brullen. En echt niks helpt! De manieren waar we hem anders mee troosten werken ook niet. Ook wil hij niet bij ons schoot om getroost te worden. Hij lijkt niet ziek, heeft geen koort en volgens mij zijn het ook geen krampjes. Misschien tandjes? Maar ik voel nog niks zitten bij zijn tandvlees. Hij is nu een nachtje logeren bij opa en oma en hier gedraagt hij zich weer als zijn oude zelf.
Als hij bij opa en oma gewoon zichzelf is dan zal het niks lichamelijks zijn, anders had hij er daar ook wel last van gehad. Het enige wat ik kan bedenken is de bijvoeding, maar als dat het probleem was zou hij krampjes of zo hebben lijkt me.... Hebben opa en oma hem bijvoeding gegeven? Je zou dat eens een paar dagen achterwege kunnen laten om te zien of het helpt, je weet nooit. Maar soms hebben ze ook gewoon een periode dat niks goed is.
Ja daar krijgt hij ook gewoon bijvoeding. En soms heeft hij daar wel krampjes van maar dan wil hij wel gewoon heerlijk bij je liggen en zitten. Ik denk toch dat het gewoon een fase is. Hij rolt nu ineens ook de hele dag van zijn rug naar zijn buik en kan er niet genoeg van krijgen
Wij hebben erg veel last gehad van de 6maandensprong. Ze was erg ontevreden en sliep slecht. Het heeft ook erg lang geduurd. Zo'n drie weken.