Hoi hoi, Het zal vast een fase zijn maar misschien hebben jullie tips? Onze zoon van bijna 2 is histerisch zodra hij zijn bed in moet. Hij slaapt nog in het ledikant waar we onlangs een kant uit hebben gehaald omdat we dachten dat hij zich wellicht opgesloten voelde. Met als gevolg dat hij continu zelf naar beneden komt en zowel overdag als snachts bijna niet slaapt. Dus we hebben het weer dicht gemaakt. Als we erbij zitte slaapt hij wel iets rustiger in. Maar over het algemeen blijft hij erg onrustig. Ook snachts is hij ineens weer 5 a 6x wakker en slaapt niet zelf meer in. Meestal beland hij tussen ons in waar hij ook zeer onrustig slaapt. Dit speelt nu sinds een week of 3/4. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we nog voor hem kunnen doen. Het enige dat op dit moment lijkt te helpen is heel duidelijk (en meestal boos ) zijn. Maar dat voelt voor ons ook niet fijn om het op die manier te doen. Maar een rustige aanpak helpt helemaal niks. ..
Wauw het je net of ik mijn verhaal lees. Hier hetzelfde wil ook alleen maar mama. Begon met wakker worden om 5 uur daarna 1 uur en tegenwoordig al om 22 uur. Doet overdag geen slaapje meer, wel bij gastouder maar thuis Ho maar. S avonds ga ik hem telkens neerleggen zonder wat te zeggen maar s nachts idd geen zin in.
Hier pas ook zo n fasr gehad. Niet met uit bed komen maar wel gelijk huilen bij naar bed gaan. Hier werkten meestal 2 dingen. Of bij ons in bed in slaap laten vallen en dan terugleggen (duurde meestal een uur ofzo) of als ze wel insliep maar later gillend wakker werd een matras ernaast waar wij op sliepen. Niet ideaal maar he ze sliep en wij dus ook. Na een week of 6 was alles weer nornaal en slaapt ze weer als vanouds dus hier echt een fase