Hallo! Onze zoon van 6 maanden heeft een taaie start gehad hij heeft zeer ernstig geelzucht gehad, zo erg dat hij eigenlijk een bloedwissel had moeten hebben maar ze het niet aandurfde omdat hij waarschijnlijk de ambulance rit niet zou overleven. Dit even te info zodat jullie een beetje kunnen snappen dat ik me zorgen maak. Het viel mij eerder deze week al op dat zijn neus wat geel zag maar had hier nog niks over gezegd omdat ik niet onnodig onrust wilde zaaien. Nu kwam ik gisteren mijn vriend met de opmerking dat hij ook vond dat hij een gele neus had. Hij heeft deze week geen wortels op want daar dacht ik eerst aan, maar dat is het niet dus. Verder is hij wel gewoon blij eet en drinkt goed. Heb er even een foto bij gedaan dan kunnen jullie even meekijken Bedankt!!!
Dankje voor je reactie Pepe! Vind het lastig omdat hap niet bekend is met zijn verleden en voel me weer een beetje een paniek mama Ik twijfel een beetje
Ik zou bellen want hij ziet over t algemeen ook geel in z'n gezichtje, niet alleen z'n neus. Ik zou me geen zorgen maken over hoe hun denken... T is je kind
Hoop dat het niets is. Goed dat je gebeld hebt! Hopelijk is het snel en makkelijk verholpen zodat je kleintje er geen last van heeft. Wat een heerlijk pretbekkie heeft jouw zoontje trouwens!
Hmm ik vindt hem ook wel gelig! Buiten dat wat een heerlijk bekkie!! Ben benieuwd wat de hap te zeggen heeft..
Las net je bericht en ben er gewoon ongerust om. Ik hoop heel hard dat er niks is.... ( niet een nieuwe gele trui/vest/knuffel/dekentje gekocht wat afgeeft?)
Ik lees hier weleens dingen waarvan ik inderdaad denk, tja.. zou je daar de HAP nou voor gaan bellen (iets als 1 dagje koorts bijv). Maar met dit verhaal en foto dacht ik direct van meteen bellen!! Misschien functioneert z'n lever niet helemaal goed, hopelijk is het niks ernstigs. Weet je al meer?
Aaaaaah wat lief dat jullie hem zo leuk vinden dat is hij ook hahaha Ben uiteindelijk toch even langs moeten komen. Ze vond hem idd ook wel geel en zeker met onze achtergrond vond ze het goed dat ik belde. Zijn lijfje ziet niet geel en omdat hij nog zo vrolijk is vermoed ze niet dat het iets met zijn verleden te maken heeft. Wel moet ik hem goed in de gaten houden. Helaas wel een beginnende oorontsteking En nog een kleine spammmmmm omdat ik zo trots ben om ons kleine ventje toen zag hij nog niet geel
ah beterschap, wat een vrolijkerd is het hoop dat het snel weer over is en dat zijn oorontsteking ook snel weg is