Hallo, Ons dochtertje van bijna 7 maanden is alweer een paar weken erg verkouden. Ze heeft er niet echt super veel last van maar slaapt echt veel meer dan normaal. (meestal 2x per dag 1,5 uur, nu vaak 3-4x per dag 2 uur of langer). Daarnaast heeft ze nog nooit gespuugt maar de laatste dagen heeft ze dit wel regelmatig. Ook heeft ze erg last gehad van kappotte, rode billen, maar dat gaat gelukkig weer iets beter. Maak me niet echt zorgen, maar wilde toch hier ff checken of anderen adviezen of tips hebben. Groetjes
Een flinke verkoudheid hoort er helaas bij deze tijd van het jaar. Zolang je kindje voldoende eet en drinkt lijkt me dat je niet veel meer kunt doen dan het uitzitten. Gelukkig slaapt jouw kindje juist heel goed nu! Als mijn dochter heel verkouden is wordt ze juist steeds wakker van al het snot. Alleen dat spugen zou ik wel goed in de gaten houden, want dat klinkt alsof het misschien toch wel iets meer is dan een verkoudheid. Roden billen beteken die hier vaak tandjes in aantocht, dat zou ook de verkoudheid kunnen verklaren. Als de verkoudheid echt lang non-stop blijft aanhouden zou ik toch even langs de KA gaan. Mijn neefje had dit ook en hij bleek iets aan zijn luchtwegen te hebben. Succes!