Hoi hoi! Mijn dochtertje slaapt opeens echt heel veel! Overdag meer dan 2 uur per keer en dan 2 slaapjes op een dag en nu heeft ze net tot kwart voor 9 geslapen!!! (het record) Weten jullie wat het misschien kan zijn? Verder is ze heel vrolijk en actief! XXX
Whahahaha, het is ook nooit goed he?!?!! Wat een grapjas is Lisa! Maar lieverd, het heeft ook even flink gerommeld bij haar, ziek, tandjes, sprongetjes en weet ik veel wat...misschien dat ze nu in haar goeie ritme komt en even alles van zich af moet slapen! Ik zou er even flink van genieten, want voor je het weet zijn er weer slaapjes af en moet je er de hele dag achteraan vliegen, haha!! Liefs
Mijn zoontje had ook van die momenten dat hij veel sliep. Ik weet nu dat het betekend(e) dat hij aan het groeien was/is.
Hier sliep hij vanaf 9 maanden ook opeens veel meer. Het was tot die tijd vooral overdag een slechte slaper. Ik denk dat komt omdat hij nu kruipt, klimt enz. Daar wordt hij moe van... Mij hoor je niet klagen .
Hahaha Loesie!! Nee het is nooit goed hahaha. Je wordt er zo onzeker van.. Ik wilde dat ze gewoon konden praten Dan hoor je mij niet klagen. Nu ligt ze weer op bed.. Kijken hoelang ze nu slaapt. Is ook wel lekker hoor Oh enne check ff onze hyves We willen meeten Ik dacht misschien ook aan groeien.. En ik vindt het zo vreemd omdat ik dacht hoe ouder ze worden hoe minder slapen overdag. En dat ze langzaam wel naar 1 groot slaapje zouden gaan.. Maar denk dat ik me daarin vergist heb