sinds gisteravond heeft mn zoontje geen plasluier meer gehad sinds half 8 gisteravond. De dokter gebeld en ik kan over een uur terecht. Als ik aan zn huidje trek blijft het niet staan ofzo.. inmiddels wel een flinke poepluier gehad maar weinig plas.
Mmm... ik heb hier een beetje hetzelfde. Mijn zoontje plast een stuk minder sinds een paar dagen, maar hij poept wel heel veel. Maar verder merk ik niks aan hem. Ik lees dus even mee. Wat bedoel je eigenlijk met zijn huid? Als het blijft staan als je eraan trekt, is het niet goed ofzo?
hey meis, hoe is je kindje verder? En heeft hij gisteren nog wel gedronken? Mijn ervaring is tot nog toe: Als je kindje goed alert is en z'n onderlipje nog nat is, dat je kindje nog niet uitgedroogd is, en ze dan meestal niets doen. Er zwaar vonden we dat. Maar hopelijk kan de huisarts in elk geval iets voor jullie betekenen, waardoor je kindje zich beter voelt en weer wat beter gaat eten. sterkte!
Ik had inderdaad al aan zn huidje getrokken..nou ja iets zachtzinniger en die bleef niet staan, hij kwijlde nog wel gewoon..dus je snapt..deze moeder snapte er niets van..maar net bij de dokter geweest, die heel begripvol was en die zei dat het door zn koorts is gekomen en dat ik hem vandaag extra vruchtensap moest aanbieden en lekker moest laten bijkomen. Wel goed in de gaten houden maar hij maakte zich geen zorgen, ben wel gerustgesteld nu!
Hoi hoi. hij had 2 flessen op van 200 en plaste niet..dus daar maakte ik mij zorgen om, meestal heeft hij sodchtens echt een luier van een ton ofzo Hij is alleen wat humeurig maar is wel gewoon vrolijk. wat kun je je als moeder toch zorgen maken om je kind..hihi
dat zou ik ook raar vinden hoor! Hier klapt ze smorgens ook bijna uit haar luier en je zou toch denken dat dat ergens heen moet. Maar door de koorts zweet je natuurlijk ook een heleboel uit.. Ondanks dat, had ik me net zoveel zorgen gemaakt hoor , maar fijn dat de huisarts je heeft kunnen geruststellen!
Hoi, Gelukkig maar, en ik kan me die zorgen heel goed voorstellen hoor! Hier idem dito, maar denk dat elke ouder dat wel heeft, hihih!
Fenna had vanmorgen (4.30u) ook niet geplast sinds gisterenavond 20.30u. Dat heeft ze vanmorgen ingehaald een natte luier en een nat aankleedkussen