Dag allemaal Nu al 3 weken is mijn zoontje aan het kwakkelen. Eerst spugen en diarree en een paar dagen later flink verkouden. Inmiddels al bijna 3 weken dus aan het hoesten en snotteren, vorige week neusdruppels gekregen van de HA en helaas vanmorgen weer HA en aan de Ventolin puffer. Gelukkig heeft hij geen koorts. Omdat hij best wel "lastig" is, in de zin van gewoon niks leuk vinden thuis, slecht slapen.... kan ik met hem gaan wandelen of beter maar binnen blijven? Ik ben t vergeten te vragen... Hij hoest soms zo, dat ik twijfel of ik naar buiten moet gaan. En dan beter bij mij in de draagdoek onder mn jas ( lekker snotteren maar vooruit ) of ingepakt in de wagen? Afgelopen weken wel buiten geweest natuurlijk, maar nu is hij toch wat zieker weer...
Ja zeker met dit weer lekker gaan. Is zulke gezonde lucht (of hier dan toch zonnetje en heerlijk koud) Dikke jas aan, muts, sjaal, evt wantjes en dan in de voetenzak.
Ik zou ook gewoon naar buiten, op kou kun je je makkelijk kleden en met dat zonnetje erbij juist heerlijk en gezond! We krijgen nog genoeg regendagen waarop je niet naar buiten kan/wil
Lekker naar buiten! Warm genoeg aankleden (veelal net iets meer dan jij zelf). Wagen of draagdoek zou ik datgene kiezen wat je kindje het fijnst vind. Hier zou dat de draagdoek zijn (zelf heb ik dan ook beter in de gaten of kindje het te koud of te warm krijgt).
Helaas niet. Wel naar buiten geweest vandaag, vond hij lekker en geslapen bij mij in de draagdoek. Nu koorts, 39,2 ondanks pcm en benauwd! Net op de HAP geweest. Verneveld en aankijken. Thuis elke drie uur puffen en als hij hoger dan 40 graden koorts krijgt moet ik terug. Arm kereltje! Gelukkig drinkt hij wel!