Wel of niet naar buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 5 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.831
    2.250
    113
    Dag allemaal

Nu al 3 weken is mijn zoontje aan het kwakkelen. Eerst spugen en diarree en een paar dagen later flink verkouden. Inmiddels al bijna 3 weken dus aan het hoesten en snotteren, vorige week neusdruppels gekregen van de HA en helaas vanmorgen weer HA en aan de Ventolin puffer. Gelukkig heeft hij geen koorts.
    Omdat hij best wel "lastig" is, in de zin van gewoon niks leuk vinden thuis, slecht slapen.... kan ik met hem gaan wandelen of beter maar binnen blijven? Ik ben t vergeten te vragen... Hij hoest soms zo, dat ik twijfel of ik naar buiten moet gaan. ;)
    En dan beter bij mij in de draagdoek onder mn jas ( lekker snotteren maar vooruit :D) of ingepakt in de wagen?

Afgelopen weken wel buiten geweest natuurlijk, maar nu is hij toch wat zieker weer...

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja zeker met dit weer lekker gaan. Is zulke gezonde lucht (of hier dan toch;) zonnetje en heerlijk koud)
    Dikke jas aan, muts, sjaal, evt wantjes en dan in de voetenzak.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Ik zou lekker ingepakt gaan wandelen. Frisse lucht is enorm gezond! Beterschap met je zoontje

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja joh, heel gezond! Lekkere warme jas aan, sjaal om, en gaan! Draagdoek kan ook prima natuurlijk!

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Buiten gaan!

In buggy of draagdoek gaat allebei, wat hij het leukste vind?

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.831
    2.250
    113
    Aah fijn, ik dacht het ook maar wordt dan toch onzeker ervan... :)

7. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Ik zou ook gewoon naar buiten, op kou kun je je makkelijk kleden en met dat zonnetje erbij juist heerlijk en gezond! We krijgen nog genoeg regendagen waarop je niet naar buiten kan/wil ;)

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Lekker naar buiten! Warm genoeg aankleden (veelal net iets meer dan jij zelf). Wagen of draagdoek zou ik datgene kiezen wat je kindje het fijnst vind. Hier zou dat de draagdoek zijn (zelf heb ik dan ook beter in de gaten of kindje het te koud of te warm krijgt).

9. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    hier raadde de huisarts aan om gewoon naar buiten te gaan. zolang het kindje het leuk vind

10. tuc

tuc Niet meer actief

Hoe gaat het met hem...al wat opgeknapt?

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.831
    2.250
    113
    Helaas niet. Wel naar buiten geweest vandaag, vond hij lekker en geslapen bij mij in de draagdoek.
    Nu koorts, 39,2 ondanks pcm en benauwd! Net op de HAP geweest. Verneveld en aankijken. Thuis elke drie uur puffen en als hij hoger dan 40 graden koorts krijgt moet ik terug. Arm kereltje!
    Gelukkig drinkt hij wel!

Deel Deze Pagina