Baby 6 maanden moeite met inslapen, gefrustreerde moeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sabbie04, 24 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ieder doet het op zijn eigen manier toch :) ipv elkaar aan te vallen, kun je dat ook respecteren. Zal ook vast zo zijn, maar het is meestal de manier waarop je iets zegt.

"Laten huilen" vind ik zo'n breed begrip! Onze kleine had het nodig om 15 minuten te huilen voor hij in slaap viel. Eerst liep ik er steeds naar toe, maar toen ik het door had en hem liet gaan, viel hij in een diepe slaap en werd weer vrolijk wakker. Dit werd naarmate hij ouder wordt steeds minder. Nu hoor ik hem niet meer. Als hij nu plotseling begint te huilen weet ik dat er iets aan de hand is dus ga ik er naar toe.
    'Laten huilen' heb ik altijd opgevat als 'na vijf minuten kijken, dan na tien minuten en dan na een kwartier'. Een ander kan dit heel anders opvatten en dat is ook prima.

Ik weet niet hoe het is als je kindje zo lang huilt, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat je je zo machteloos voelt, omdat je het gewoon niet meer weet. Dan is het fijn om te horen dat je echt geen slechte moeder (niet dat dit hier direct werd gezegd!) bent als je wel besluit om hem even te laten huilen. Je voelt je al vervelend genoeg.

Klinkt in mijn oren als een oververmoeid kindje. Op de website van een ziekenhuis in de buurt stond veel info hoe je hier mee om kon gaan. Als je de website wil, stuur maar een pb :)

Ik wil je een digiknuffel geven, want lijkt me niet makkelijk!

Lieneke2016 vindt dit leuk.
  2. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het lijkt me zoals grasspriet84 zegt inderdaad niet makkelijk. Ik denk gewoon kijken naar alle opties, medisch, voeding, geborgenheid. En als dit alles niet is, dan je hart volgen met wel/niet huilen/ welke methode te gebruiken. Misschien helpt deze blog? nachtbrakertjes.nl
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina