morgen voor het eerst zwemmen 19 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekie1, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Morgen ga ik voor het eerst met dl zwemmen.
    Ik heb zelf helemaal niks met zwemmen maar ga toch de sprong wagen :D

We willen van de zomer op vakantie en het zou fijn als dl dan al aan een zwembad gewend is.

Ik ben goed voorbereid dus dat is het probleem niet. Krijg alleen zo de kriebels dat ik dl niet goed vast kan houden in het water en dat ze dus uit mijn handen schiet :$

Ik hoor altijd dat babyzwemmen zo leuk is dus wie stelt mij even gerust? :)

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ga eerst lekker poedelen in het peuterbadje met je meisje. Lekker van de kleine glijbaantjes of ander leuk spuitspeelgoed. Of begrijp ik het verkeerd en heb je dat allang gedaan en bedoel je echt 'zwemmen'?

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    We gaan voor het eerst babyzwemmen. Verder als het badje thuis is ze nog niet gekomen :)

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Wij zijn pas voor de eerste keer gaan zwemmen (1e maanden) lekker spetteren bij de dreumes peuterbad. Misschien daarna na een ander verwarmd bad. Lekker vasthouden en dobberen. Onze uk vond het fantastisch.

Zou wel slippers aan doen en zorgen voor een lekkere boterham meenemen voor na het zwemmen.

Veel plezier!

5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ben je naar babyzwemmen geweest owly of hebben jullie zelf gezwommen?
    Slippers heb ik niet. Is wel een goede om aan te gaan schaffen.

Ik heb al een rijstwafeltje voor dr in de tas zitten. Morgen nog flesje drinken erbij en dan moet het goed komen.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Het belangrijkste is dat je je angst niet laat zien.
    En hou je kind "luchtig vast"
    Dwz dat je niet je hele lichaam tegen je kindje aan drukt maar ook dat je je kindje vast houdt met 2 handen maar niet al je vingers op het lijfje drukt.

Het eerste wat hier met babyzwemmen wordt gedaan is " hangen in het hangmatje"
    Je houdt je kind onder de oksels vast, je laat je kindje " hangen tussen duim en wijsvinger, dat is je hangmatje, De rest van je vingers hou je recht naar voren en niet op het lijfje
    En dan ga je rustig op en neer , links rechts boven onder

Dan komt het goed!

Veel plezier

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik weet niet of je het al van plan was maar ik zou wel zwembandjes omdoen. Dan blijft ze gewoon drijven als jij haar per ongeluk loslaat (hier zwommen ze op die leeftijd al zelf, met ons er direct naast uiteraard)

Deel Deze Pagina