Darmkrampjes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephaniev, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Onze kleine kreeg nutrilon omneo, maar omdat ie steeds honger had mixen we het nu met standaard. Dat gaat nu wel veel beter, hij krijgt nu om de 4 uur een fles (ipv 3 uur) en heeft vannacht voor het eerst een fles overgeslagen. Hij krijgt dus nu 5 x 150. Alleen nu beginnen de darmkrampen weer op te spelen. Hij is nu 8 weken. Moet ik gewoon ff doorbijten zodat zn darmpies wennen aan de standaard? Het zal rond deze leeftijd toch ook wel een beetje af moeten nemen?

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier tussen week 6 en 8 geloof ik weer heel heftig geweest en dan ineens is het afgelopen!!
    Nog even doorbijten het zijn echt 1 van de verschrikkelijkste dingen die er zijn bij baby's

3. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Idd nog even doirbikkelen denk ik. heb je wel eens Infacol geprobeerd? deed hier wonderen.

4. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ja, dacht het al dat we er gewoon ff dorheen moeten.... Helaas! Hij is soms zo in gevecht, echt zielig.

We hebben infacol, maar dat hielp niet echt. Ik geef nu cinababy van vsm

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze baby kreeg nog last van Standaard toen ze 4 maanden was... Weet niet of doorbijten de manier is. Misschien een ander merk proberen?

6. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik kijk het nog even aan, want het is gister begonnen. Maar als het te erg wordt, dan ga ik sowieso andere voeding proberen.

7. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Wat bij ons heel goed hielp was Sab Simplex 20 druppels in elke fles en alle overtollige lucht sloeg dood. Geloof me binnen 3 voedingen hadden we een totaal ander kind. Dit advies kregen we van het CB enig nadeel het is alleen in Duitsland en België te halen. Wij zijn dan ook diezelfde dag nog naar Duitsland gereden ervoor.

Mocht je het willen proberen we hebben hier nog 3 flesjes staan en ik stuur er met liefde 1 op naar je!

8. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ons kleintje had ook met 5 tot 8 weken de ergste kramp.
    Wij zijn bij 5 overgestapt op omneo en abc dophilus gaan toevoegen. Is voor een snellere darmrijping. Vanaf 10 weken 0 krampjes meer gehad.

9. chila

chila Niet meer actief

Wanneer ben je begonnen met mixen? Als je net bent gaan mixen zou het kunnen zijn dat hij nog moet wennen. Niet gelijk weer overstappen. Hier de eerste weken heel veel krampjes gehad, nu helemaal niet meer. Ik zou het even aankijken en het de tijd geven. Als het te erg is kun je infacol of cinababy gebruiken.

10. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sab simplex gebruiken wij ook en is ook via de DA drogist in hengelo te bestellen, drogist Mensink.

11. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Het is vandaag al een stuk beter! Hij heeft vanmorgen heel weing krampies gehad en zn poep was voor ook goed zacht:) echt een wereld van verschil met gister!

12. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Je kunt ook Cinababy geven tegen de krampjes. Hielp hier redelijk goed...
    Hoop dat het snel voorbij is, zo zielig!!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe lang na de voeding huilt hij/heeft hij pijn?

14. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere

Hij had het gister de hele dag door. Maar vandaag gaat al veel beter. Gelukkig! Hij heeft wel nog ff extra liefde nodig haha, lekker knuffelen dus ;)

Deel Deze Pagina