baby 6 maanden slaapt ineens niet meer 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ann82, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Pffff ben nu echt helemaal op. Onze baby was altijd al een vroege vogel maar komt nu sinds een week of 2 ineens 3 keer per nacht.
    Je zou denken dat ze toe is aan bijvoeding maar ze weigert haar mond open te doen voor iets anders dan een fles.
    En ik heb al wat ruzie gehad met die vreselijke papflessen:x. Is er nou werkelijk niemand die ooit een speen heeft bedacht die niet verstopt raakt?
    Het enige waardoor ze 's nachts weer verder slaapt, is een flesje melk geven. Haar laten huilen helpt niet, ze rommelt en klaagt gerust een uur!
    Zit nu ook weer op, met 2 kinderen, want haar grote zus wordt natuurlijk ook weer vroeg wakker doordat haar kleine zusje het hele huis wakker maakt!:)
    Ik kan echt wel tegen wat minder slaap maar de slaapgebrek begint nu eigenlijk wel zijn tol te eisen.
    Hebben jullie tips?

2. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees met je mee...zelfde "probleem" hier. Mijn meissie krijgt dan al maanden geen nachtvoeding meer maar sliep na haar laatste fles van 19:00 zonder problemen tot 5-6. Is sinds 2 weken aan het spoken.

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Komt vaak voor rond 6 maanden. Sprong, groei etc.. Ze hebben even wat extra voeding nodig om te groeien, in de lengte maar ook zeker de hersenen.

Gewoon geven en het gaat meestal na twee weken wel weer voorbij.

4. Kyrest

Kyrest Actief lid

1 aug 2014
    165
    4
    18
    Herkenbaar. Mijn dochtertje (bijna 6 mnd) sliep vanaf ongeveer 3 maanden de hele nacht door, maar sinds een aantal weken wordt ze standaard 's nachts wakker. De ene keer om 2 uur, de andere om 5 uur. Ik geef haar dan 60cc, wat ze vaak niet eens opdrinkt. Ik ga er maar vanuit dat het een sprong is. :)

Deel Deze Pagina