Hoe lang koorts na BMR-prik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft vorige week BMR-prik gehad, vanaf dinsdag verhoging/koorts. Hoe lang houdt die koorts aan ongeveer?

CB zegt 48 uur maarja bij het geven van de prikken zei de arts ook dat ze geen koorts krijgen van BMR, hooguit verhoging. Dus erg veel vertrouwen heb ik niet meer in de arts aangezien dochterlief gisteren 40.3 had..

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij ons zeiden ze dat als de koorts langer als 2 dagen aan zou houden, dat we naar de huisarts moesten gaan.
    Maar mijn dochter heeft gelukkig helemaal geen reactie op de BMR prik gehad.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon kreeg de dag na BMR hoge koorts! Deze hield 2/3 dagen aan en hij kreeg toen rode vlekken... De HA stelde de diagnose 6e ziekte... Geen idee of het door die vaccinatie kwam maar ik vond het wel erg toevallig! Als je twijfelt zou ik gewoon naar je HA bellen en het aan hem/haar voorleggen!

xx

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ga morgen inderdaad naar de huisarts, ze heeft naast de koorts, twee ontstoken ogen, een snotneus en hoest als een zeehond.. Zal wel een combi zijn van prikken en verkoudheid..

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Na de prik 's avonds koorts. Volgende dag ook. Derde dag in de middag weg. 48 uur dus. Als het morgen nog is zou ik zeker even bellen. Sterkte, arm meisje met 40.3 :(

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier volgens mij 2-3 dagen koorts en daarna ook rode vlekjes.
    Ze is echt een week van slag en uit haar doen geweest.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Het mooie is dat mevrouw gewoon vrolijk rondwandelt (en kattekwaad uithaalt). Af en toe gaat ze even zitten om tien minuten later vrolijk verder te gaan..

Deel Deze Pagina