Mn meisje heeft dit eigenlijk al best lang en vaak. Het is overdag maar soms ook zo weg ze heeft er geen last van volgens mij. Op de wangetjes soms ook ietsje. Maar heel weinig en heel soms dus. Iemand een idee wat dit is? Ik heb het op het cb wel gevraagd. Maar ze hield haar schouders op en zei niet veel.
Heeft onze dochter ook weleens. Ik denk gewoon ontstoken talgkliertjes. Ik doe er verder niets aan.Nu heeft ze er even geen last meer van maar afgelopen november had ze het veel en vaak. Kan ook een reactie op het één of ander zijn. Ik herken het wel.
hier wees het ook op eczeem. Bij ons begon het tussen de mond/neus aan de rechterkant, trok daarna omhoog richting het oog. Inmiddels is het aardig weggetrokken, maar probeer de huid wel goed vet te houden (hier helpt vaseline lanette erg goed).. Zou zelf er even mee naar de huisarts gaan, heb ik destijds ook gedaan. Hebben ze het in elk geval gezien.
mijn dochter had dit ook precies dezelfde pukkeltjes. ook bij haar oogjes en tussen de oogjes en op haar wangetjes. op een gegeven moment ging jet ook in haar nekje zitten en op haar borst en buik. sinds afgelopen donderdag heeft ze koemelkvrije voeding en sinds vandaag zijn de pukkeltjes allemaal weg. ik denk dat die van mijn dochter dus van een koemelkallergie komen