Ik weet van mijzelf dat ik birkenstocks altijd ff moet inlopen, nu dus mijn vraag: hoe zit dat met de kids variant? Iemand met een kindje die maat 24 draagt (of iets in de buurt) en die kon merken dat haar kindje er last van had?? Ik kan nergens meer leuke sandalen/slippers vinden en ik heb toch echt 1 à 2 paar meer nodig voor in november (vakantie)
Ik moest een tijdje terug ook opzoek naar "leuke" sandalen voor mijn zoontje van 1,5jaar. Er zijn geen leuke/mooie sandalen te koop haha op de birkies na dan. Ik ben de Albert Nolten ingelopen en gevraagd of birkenstocks voor die kleintjes goed zijn. Zij vertelde me dat inderdaad net zoals bij ons de schoen naar je voet moet gaan vormen. En er groei ruimte in moet zitten wat erg lastig is met birkenstocks. Ook een minpunt, wanneer het kurk nat wordt gaat het kapot Ze zijn ook helemaal niet flexibel. En zo kon ze nog een paar minpuntjes opnoemen. Ik ben voor teva's gegaan, niet zo mooi maar goed wat is belangrijker? Mooie en niet goed zittende sandalen. Of de teva's die flexibel zijn ook een goed voetbad hebben flexibel zijn en in het water kan waardoor ze ook minder snel uit glijden en ze zijn super snel droog! Ik ben ontzettend blij met mijn keuze voor teva's ipv birkies!
Mijn zoon draagt birckenstocks en wil niks anders meer. Ze gaan de hele dag aan. Inlopen heeft hij niet hoeven doen.