Hallo, Onze dochter heeft verborgen reflux. Werd steeds onrustiger tot ze alleen nog maar kon huilen. Gelukkig nu serieus genomen bij de kinderarts en Zantac gekregen (2,5 ml, 2x per dag) We zijn nu 2 dagen bezig en ik vind haar al een stuk rustiger. Alleen bezorgde moeder als ik ben.. Ze slaapt ineens weer heel veel overdag.. Is dat normaal? Merk dat ik me nu daar weer druk over maak.. Zou het kunnen dat ze nu minder pijn heeft en dus meer kan slapen, of is er iets anders aan de hand..?
Ik heb ook Zantac gebruikt bij mijn tweede. Hij was ook na een paar dagen al pijnvrij en sliep ineens heerlijk! Doordat ik ook zag dat de pijn weg was heb ik het altijd alleen maar fijn voor hem gevonden dat hij zo lekker sliep. Hopelijk blijft het zo en heeft je dochter nergens last meer van! Reflux is echt slopend, voor kind én ouders.. Sterkte!
Herkenbaar, mijn zoon sliep ook niet, totdat hij nexium kreeg, toen sliep hij zoals het hoorde maar omdat ik dat helemaal niet kende dacht ik ook dT er iets mis was. Juist niet dus Super dat het goed werkt voor je meisje.
Ik begrijp je trouwens wel, na 2 niet zo goed slapende baby's heb ik nu ineens een baby die slaapt! Gewoon zoals het hoort wordt me verteld, maar ik maakte me vreselijk zorgen. Hij slaapt zoveel bleef ik maar zeggen haha.. Dus ken je gevoel!
Dank jullie wel! Dat helpt al een beetje Voordat de reflux zo sterk naar voren kwam hadden we echt een heel tevreden, vrolijk meisje die lekker kon lachen en kirren en dus ook steeds een beetje langer wakker was naarmate ze ouder werd. Daarna werd ze steeds een beetje onrustiger tot ze eigenlijk alleen nog maar kon huilen.. Ik hoop dus echt dat ze snel terug zo vrolijk kan zijn als daarvoor. En dan heeft ze ook maandag nog prikjes gehad.. Arm kind..! Ik moet zelf ook eens gaan leren vertrouwen op haar. Ze is verder perfect gezond, maar op de een of andere manier ben ik steeds bang dat er iets mis is..