Mijn zoontje loopt zijn eerste stukjes en heeft Shoesme schoentjes met een flexzool. Maar hoe nu binnen? Tot nu toe altijd op blote voetjes want op sokken slipt hij teveel. Maar nu t kouder wordt zijn pantoffeltjes wel handig. Maar welke zijn dat goed voor zijn voetjes waar hij toch goed op kan lopen? Ik had nu een paar gekocht maar die waren zo slap en zaten niet goed, das niet handig dus. Hoe doen jullie dat?
Ik heb die sokslofjes van h&m gekocht. Die zitten best strak waardoor hij ze niet verliest tijdens het lopen en er zit een goede antislip zool onder.
Van die sokjes met een leren/suède zooltje hebben we hier gehad. Ik heb ze gekocht bij de prenatal. En hij lief ook veel op zijn 'schoentjes' ook van shoesme met een flexzool
Zijn die wel stevig genoeg dan? ik heb ook van de prenatal zulke echte babyschoentjes gehad maar dat is nu niks meer voor hem. Ik dacht eigenlijk dat deze iets soortgelijks waren. Bij de H&M ga ik kijken.
Die van h&m zijn ook niet echt stevig hoor, gewoon een sok met een dikkere zool. Hij loopt er prima op, al heeft hij ze weinig aan. Alleen als hij in zijn pyjama loopt ('s avonds even na het badderen of in het weekend 's ochtends).
aapies moeten online, bobux en oxxy kun je wel in de winkel krijgen (oa prenatal) Voor die kleintjes moet het juist "slap" zijn. Het moet nl volledig flexibel zijn. Soksloffen werken hier niet, gaan steeds schreef en uit