Dl is nu 14 maanden en qua eten gaat het prima. Ze eet erg goed en veel het enige wat ik tegenaan loop is het volgende: Tegen een uur of 15.00 / 15.30 krijgt ze haar tussendoortje (rijstwafel of soepstengel) Tegen half 5 / 5 uur wordt ze wat chagrijnig en huilerig. Als ik ga koken geef ik haar vaak wat komkommer ofzo om haar "stil" te houden. Anders lukt het me echt niet om te koken. Zodra ze kan gaan eten is het goed. Nu dacht ik dat ik haar 's middags misschien iets moet geven wat wat voedzamer is zodat ze tijdens het koken niet zo'n honger lijkt te hebben? Maar wat zijn voedzame tussendoortjes? Andere tips zijn ook welkom trouwens
Op zich wel natuurlijk. Maar wat ik eigenlijk hoop is dat als het tussendoortje wat voedzamer is ze rond 5 uur ook rustiger is. Ga het de komende dagen eens uitproberen. Misschien werkt het wel niet kan ook nog
Hier redt ie het echt niet tot het avondeten met alleen een soepstengel of rijstewafel tussendoor. Ik geef nog fruit rond 15 uur. En omdat hij slecht drinkt, doe ik vaak een geperste sinaasappel met een verkruimelde cracotte en een halve banaan. Hoeveel boterhammen eet ze tussen de middag? Hier is dat hooguit 1 à anderhalf, dus dat verklaart het ook wel.
Dl eet 's middags 2 boterhammen en soms nog fruit of een cracker erbij. Verder 's morgens ook 2 boterhammen en tussendoor 's ochtends 2 stukken fruit. Vanmiddag heb ik een cracker gegeven met een peer maar nog leek ze uitgehongerd te zijn tegen 17.00 uur.. Denk dat ik maar standaard rauwkost neer moet zetten tijdens het koken?