Welke fles gebruiken jullie...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door toet, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik ben deze week overgestapt naar friso extra nr 1. en daar voor had ik de gewone friso en ik gebruikte een avent fles met speen nr 1.
    Ze doet er nu zeker een half uur over en ik merk dat de speen de ene keer goed gaat en is ze iets wat te moe dan krijg ze haar fles niet op met als gevolg dat ze weer eerder komt...
    Maar ik ben bang dat als ik speen 2 gaat gebruiken dat dat veel te snel gaat heb namelijk ook de flessen bij mijn andere dochter gebruikt....

Liefs.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Toet.

Ik zou een ander merk fles proberen met speen nr 1, ik heb zelf ook verschillende flessen uitgeprobeerd en heb gemerkt dat er nog wel eens verschil in zit.
    Ik gebruik de S fles nu en Jayden heeft tot vorige week de nr 1 speen daarvan gebruikt (kers) en dat ging altijd goed.

Liefs wolly :)

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb de dr brown fles gebruikt. ben er zeer tevreden over.
    heb je al geprobeerd om er een gaatje bij te prikken?

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Misschien is een 3 standenspeen wel iets dan.....stand 1 voor als ze genoeg energie heeft en als ze moe is stand 2 of 3. (ik weet niet of Avent deze ook heeft, ik heb Difrax)

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook de Sfles van Difrax. Eerst de s speen, maar moest wel zelf een gaatje bijprikken. (zijn voeding maken we behoorlijk dik tegen het teruggeven). Nu hij wat ouder is drinkt hij sindskort uit de m speen. Ging eerst nog wat te snel, maar hij leert er nu goed mee te drinken en heeft door dat hij niet zo hard meer hoeft te zuigen.

Mss kun je gewoon eens een grotere speen proberen en je kindje even laten wennen?

6. melissa73

melissa73 Lid

19 apr 2008
    96
    0
    0
    leidster KDV
    Ik gebruik Avent-flessen en ik heb heel lang op 1 gezeten. Toen de twee gebruikt ( zit standaard bij de fles). Toen een gaatje bij geprikt.
    Ze is nu zes maanden en ze drinkt nu nog uit gaatje drie omdat ze extreem hard zuigt.

Van mijn collega's kreeg ik een kraammand en daar zat ook een difrax S-fles in. Dat ging ook heel goed en kon ik naast de 2 gaatjes van Avent gebruiken. De kleinste speen van difrax lijkt dus iets sneller te gaan als die van Avent.
    BIj de drie standenspeen verslikt ze zich nog steeds dus die gebruik ik voor het papje in de avond.

gr, Melissa73

7. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    De 1-2-3 wide speen van Difrax past ook op de flessen van Avent. Ik gebruik deze omdat de 1-2-3 van Avent zo snel gaat dat ons zoontje zich steeds verslikt. Daarnaast gebruik ik de nr 1 speen van Avent.

Deel Deze Pagina