Hebben jullie nog leuke ideeen om aan collegas te vertellen dat je zwanger bent? Voorlopig is t plan een snoep met roze en blauwe snoep neerzetten en dan een brief erbij " Hopelijk ben ik niet de enigr die de komende maanden dikker wordt" Maar twijfel....... Ik zet het in de kantine naar. Baas weet het al
Leuk! Ik twijfel ook nog, op 9 mei hebben wij vergadering en wil het dan bekend maken aan de collega's maar hoe of wat weet ik ook nog niet. Dacht ook aan iets van een taart of cupcakes of chocolaatjes of indd zo'n snoeppot ofzo. Lees dus mee
Hier volgende week 2de echo. Die zaterdag ben ik 11 weken. Dan hebben we het zoonlief ook verteld dus wil die maandag of disndag op werk vertellen. Spannendddd haha
Ik bak regelmatig wat dus ik heb mijn baksel (die nooit iemand anders maakt) op t werk neergezet met een roze en blauwe kant. Niks erbij gezet.. behalve een datum. Iedereen wist dat ik het was..
Heb getwijfeld aan iets bakken ik bak best veel. Maar wil eigenlijk iets wat kan blijven staan. Ivm collegas op amdere dagen Werk in een winkel
Morgen heb ik een housewarming met een klein clubje van het sporten. Ze waren allemaal verbaasd dat ik met de auto kom en ik geen wijn wil drinken... besloten om het hen morgen maar vast te vertellen. Ik neem mini tompoucen mee en duw op de zijkanten roze en blauwe muisjes.