Lieve allemaal, Begin deze week is mijn zoontje van 4 maanden opgenomen met het rota virus. Het begon met diarree en op gegeven moment kwam het er aan alle kanten uit en is hij zo ernstig uitgedroogd dat hij in shock was geraakt en bijna dood is gegaan. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter met hem maar hij is nog niet helemaal de oude. Maar wel stabiel en buiten levensgevaar. Dit alles had voorkomen kunnen worden als mijn huisarts mij serieus had genomen. Ik mocht niet eens langskomen. Ik ben uiteindelijk maar naar de hap gegaan en daar namen ze mij gelukkig wel serieus. Moraal van het verhaal altijd je moederinstinct volgen want deze klopt altijd. En let op want zeker baby’s drogen zo snel uit. En zorg dat je eet rota vaccin haalt . Want ik gun niemand zo’n ziek baby’tje.
Wat heftig! Goed dat je naar de hap bent gegaan en dat ze je daar serieus namen. Ik heb ook vaak mijn moederinstinct gevolgd.. Fijn dat het inmiddels weer wat beter gaat, beterschap en sterkte!
Jeetje, wat ontzettend heftig om mee te maken. Dat gaat je vast niet in de koude kleren zitten. Wat slecht dat je niet mocht langskomen zeg! In mijn ervaring zijn ze bij ons altijd extra voorzichtige met jonge kinderen en zeker baby's. Wat goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Heel veel beterschap gewenst! ❤️
Pfoe, wat heftig! Bovenal goed om te lezen dat jouw zoontje weer aan het opknappen is ♡ En een opsteker dus voor moedergevoel/instinct. Gelukkig heeft jouw zoontje jou!
Dankjullie wel. We zijn weer thuis uit het ziekenhuis. Het gaat hartstikke goed met hem. Maar ik merk wel dat ik een beetje onzeker ben en merk dat ik wat te verwerken heb. Maar dat komt wel goed.