Drinken baby bijna 7 mnd

Discussie in 'Voeding' gestart door RoAn1981, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik lees dat veel mensen hun kindjes naast de bijvoeding en melk op een gegeven moment drinken aan gaan bieden. Hoe doen jullie dat, in een tuitbeker of in een fles? Ik probeerde laatst mijn dochter wat lauwe slappe thee te geven en ze vond het heerlijk maar snapte echt niets van de tuitbeker :) Op het cb zeiden ze ook nog dat een tuitbeker slecht zou zijn voor de taalontwikkeling maar hoe kan een baby nu anders zelf drinken? Toch een fles dan?

2. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij zijn hier ook aan t stoeien gegaan uit de fles wil hij niet dus beker en tuitbeker geprobeerd nu gaat t al beter uit alle twee, blijven aanbieden en proberen

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Persoonlijk vind ik de fles alleen voor melk. Hier dan ook begonnen met een tuitbeker thee/water maar voordat ie die door had waren we wel een paar weken en een paar tuitbekers verder, harde tuit/zachte tuit...opeens had ie het door. Net als de rietjesbeker, met 8 maanden snapte hij die niet en met 11 maanden weer tevoorschijn gehaald en hij begon er gelijk aan te lurken. Duurt over het algemeen wel even voordat ze echt gaan drinken, gewoon blijven aanbieden.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier ook begonnen met een tuitbeker. Wil hij niet. Hij drinkt liever uit een glas. Gaat niet altijd zo goed maar het is de enige manier dat hij wat water drinkt. Tuitbeker duwt hij resoluut weg en als ik het hem zelf geef gaat ie de grond op. Zo al 1 beker stuk gemaakt...

Deel Deze Pagina