Mijn zoontje heeft sinds 3 dagen last van: -Vuur rode billen,ze zijn ook open en doet hem ontzettend veel pijn. -Koorts -Heel veel hoesten...heel veel slijm ook,soms komt ie er niet meer uit. -Ademt heel erg moeilijk -Diarree Hij heedt al 2 keer anti-biotica gekregen voor het hoesten,dan is het weer een weekje over en dan begint het weer! Weet niet goed wat ik moet doen,zou ik tot morgen kunnen wachten om naar HA te gaan of zou ik vandaag naar de huisartsenpost moeten?Vind het zo moeilijk want meestal proberen ze je toch af te schepen op de huisartsenpost! Liefs Debbie
Ik zou ( ik heb geen ervaring met HApost), als jij t gevoel hebt daar afgescheept te worden, met pctml. de koorts proberen om laag te krijgen en dan morgen bij je eigen HA langs te kunnen komen.
ik vind dat ook altijd heel lastig, hoe hoog is de koorts en hoe lang heeft hij al koorts? mijn huisarts zegt namelijk altijd, bij langer dan 4 dagen koorts, bellen! maakt niet uit of het weekend is, niet afwachten, maar dat is dan puur de koorts. ik zou me niet opnieuw met AB laten afschepen trouwens, het is wel duidelijk dat dat niet helpt, succes!
Ja ik vind het zo moeilijk hij heeft 39 graden. Maar net was het weer omlaag gegaan...dus het schommelt een beetje. In de HA heb ik niet meer zo een vertrouwen eerlijk gezegd die schrijft meteen wat voor.(heb zelf last gehad van hele dikke ogen,had glitters opgehad en hij vertelde me dat het een ontsteking was door e virus en kreeg meteen anti biotica druppels,dag erna was het gewoon over) Nu Damien al 2 keer anti biotica heeft gehad vind ik het maar nix...denk dat we toch maar even gaan bellen...maar ben benieuwd of we mogen langskomen!Bedankt alvast!
goed dat je gaat bellen, zeker omdat je geen vertrouwen hebt in je eigen huisarts, dan kan er nu even een andere arts naar kijken.