Bedverkleinder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Onze dochter slaapt erg onrustig doordat ze rolt en ook een een hoekje van het bed belandt of dwars ligt.

Nou, zag ik dat je bedverkeiner hebt, zou dit kunnen helpen.

Ook zit ze vaak op knieeen en handen ( ze kan niet kruipen) haar benen zitten dan half tussen de spijlen (slaapzak). Begint vervolgens te huilen.

Ze kan rollen, maar doet dan dit niet of legt haar hoofd niet neer. Kortom slapen gaat heel slecht, niet echt goed voor haar.

Wie heeft ervaring hiermee? Duurt dit nog lang want ze slaap zo heel slecht. Wanneer legt ze dan haar hoofd neer als ze het al kan? Beneden als ze wakker is gaat ze soms ook vliegen en niet rollen en dan maar mopperen. Is dit normaal?

2. Username

Username Niet meer actief

Meen me te herinneren dat onze kindjes niet veel in leeftijd verschillen, maar correct me if I'm wrong.
    Het is een fase. Dochter heeft het ook een tijd gedaan. Alles behalve slapen in bed. Staan en niet meer kunnen gaan zitten, etc. Ik zou zeker geen verkleiner in haar ledikant doen.

3. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Is echt een fase, hier doet ze het ook. Gewoon even doorbijten!

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    is normaal. inderdaad, even doorbijten. een bedverkleiner helpt daar echt niet bij. dan kan ze alsnog rollen en dwars liggen en beland ze alsnog in een hoekje.

5. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oke balen.

@username.Mijne is in ieder geval 7 maanden en die van jouw?

6. Username

Haha niet echt van dezelfde leeftijd dus ;) dochter is bijna 14 maanden.

7. Username

Bedenk me net: hier hielp een campingbedje wel. Daar kon ze niet klem in liggen enzo.

8. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was het een week, ze ging staan en wist niet hoe ze moest gaan liggen en liet zich dan vallen en dan was het brullen.
    Na wat pijn bedacht ze toch een manier dat dat anders moest kunnen en liet ze zich op haar kont vallen. Na een week dacht ze oke, ik kan gaan staan maar moet ook weer gaan slapen.
    Ik heb haar vooral overdag maar een beetje heen laten doen en ben er dan ook weinig heen gegaan. Alleen als het echt krijsen was. We hielden haar wel via de camera in de gaten.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En daar ligt Finley ook nog steeds in.

Dat is wel een hele goede tip TS/Mary.

Finley rollebolt ook altijd het hele bed door. En in zijn ledikant kwam hij dan soms klem te liggen met zijn armpje bijvoorbeeld.

Vandaar dat hij nu tijdelijk in zijn campingbedje ligt (met het gewone matras uit zijn ledikant.)

Deel Deze Pagina