Hallo, Roan heeft heel erg veel moeite met in slaap komen als hij in zijn eigen bedje ligt. Nu heb ik gehoord dat het wel eens kan helpen als we muziek voor hem draaien, bv klassieke muziek??? Mijn vraag: Heeft iemand een tip voor een goed cd waarbij de kleintjes lekker slapen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
Waarom neem je hem niet lekker bij je tot hij slaapt? Dit heb ik weken gedaan tot we erachter kwamen dat Joey KMA en Reflux had. Nadat we over waren op andere voeding en de juiste medicijnen hadden gekregen, konden we hem gewoon in zn bedje leggen.
Bij ons hielp de cd van woezel en pip heel goed, daar werd ze echt rustig van. Ook was "slaap lekker weltrusten" een fijne cd.
We bakeren hem ook in omdat hij heel druk is met z'n armpjes. Als ik hem dus bij me houd slaapt ie wel alleen moet ik hem dan eerst inbakeren voor we hem in bedje leggen en dan is ie weer overstuur. Ingebakerd wiegen werkt ook niet, zodra hij z'n bed ook maar aanraakt is het paniek. Laten huilen heeft geen zin, huilen wordt dan alleen maar erger zelfs na een half uur. We hebben ook al andere voeding omdat ze willen kijken of hij misschien KMA heeft, even testen dus. Gaat het nu goed met Joey?
We hebben een cd van Raimond Lap met klassiek muziek. Helpt heel goed! Ze wordt er echt rustig van en slaapt veel sneller