Ik merk dat meneer zijn dingen minder leuk gaat vinden. Heb al een keer een paar weken omgewisseld alsof het nieuw speelgoed was maar het werkt niet Op dit moment heeft die de loopwagen van V-Tech die is nog steeds in trek en hij heeft er een auto van. Verder heeft die duplo dekseltjes bakjes enzovoort. Wat vind hij nou nog meer leuk? En waar heeft die ook echt nog wat aan? Niet te duur of via marktplaats te krijgen tips zijn welkom
Hier zijn vooral de spullen die niet van haar zijn erg in trek. Spullen van haar zus of van ons dus. Keukentje vindt ze ook erg leuk en af en toe de vormenstoof (of nijlpaard in ons geval ) en de Duplo. En kleuren en boekjes lezen. Ik probeer haar ook zoveel mogelijk bij dingen als de vaatwasser uitruimen, de was doen, schoonmaken, enz. te betrekken, want dat vindt ze geweldig.
Ik heb voor L zijn verjaardag allerlei dingen van toetoet auto's gevraagd. Omdat L jarig is in december tussen Sinterklaas en kerst in was dat kind dus achterlijk verwend!!!! De hele toetoet serie heb ik j gepakt gelaten tot ongeveer anderhalf en hij speelt er nu echt verschrikkelijk veel mee. Verder is ie gek op schroeven pluggen en schroevendraaiers en geen nep spul maar het echt werk
Auto's in alle soorten en maten, met en zonder geluid!! Dieren van bv duplo Toet toet spullen Houten puzzels Boekjes
Boekjes, kleuren ( krassen) blokken, dulpo, stuiterbal, de ark van noach ( boot met dierengeluidjes) vormenhuis mt of zonder geluid, houten puzzels
Regelrechte hit hier!!!! Verder: Boekjes met voel dingen/ geluiden/ bewegende delen. Duplo Losse dierentuin en boerderij diertjes (Hoe doet de koe?! Moeeeeee!!!) Een fluit (JA ECHT, GEWELDIG! Hij loopt de hele dag met n fluit rond) Stapelbekers/houten blokken.
Little people is hier ook een succes. Evenals een loopauto. Daarnaast heb ik voor haar nijntje verstoppertje spel gekocht. Vind ze ook helemaal te gek. Kost 14,95. Het is een plastic nijntje die je dmv een knopje aan kan zetten. Je gaat hem ergens in de kamer verstoppen en om de 10 sec roept hij iets. 'ik ben hier!', 'Joeeehoeee', 'ik ben verstopt!'. Die kleine van mij gaat driftig op zoek. Een schoolbord? Een keukentje? Bij de action hadden ze voor 10,- een keukentje.