Hoi meiden, Wie kan me hierin advies geven? Ik zoek er 1 die makkelijk wendbaar en opklapbaar is en waarvan de zonnekap iig lang genoeg is Ik wil de kinderwagen niet meenemen
Ik heb een Koelstra Simba! Fijn ding wat mij betreft. Kan ook nog in liggende stand worden gezet. Lange zonnekap. Zo in te klappen!
Koelstra heeft ook leuke losse inklapbare parasolletjes, die je overal opschroeft. (Mocht je een leuke buggy vinden met een te kleine kap)
Hier een nuna pepp. Grote zonnekap, ligstand, makkelijk wendbaar ook fijn genoeg om hier in Nederland te gebruiken
Dus de koelstra is een optie.. Ik zal deze eens even gaan bekijken online Ik las ergens in een eerder topic van zp ( zoeken google)over de nuna pepp dat deze niet bij de gate afgegeven mocht worden maar gelijk met het ruim bagage ingecheckt moest worden?(onderscheid ook nog in vliegmaatschappij bij de 1 wel de ander niet) Deze zou te zwaar zijn?
Nuna pepp! Zeker een aanrader. Makkelijk de bedienen met 1 hand. Super wendbaar en een hele handige zonnekap die verstelbaar is (kun je naar onderen trekken. Eigenlijk alleen maar voordelen Nadeel: duur (wij gekocht via mp) en weinig opbergruimte onderin (netje van prenatal gekocht en opgelost) Vraag over meenemen naar de gate. Is echt afhankelijk van de luchtvaartmAatschappij. Wij mochten 'm zo meenemen maar hebben ook een grote duowagen zo mogen meenemwn. Vaak kun je dit van te voren vragen.
Heb er nu 4 keer mee gevlogen en nog nooit hoeven in te leveren aan de incheck. Belangrijk is dat hij uit 1 stuk bestaat en dat is zo.
Hier ook al meerdere keren gevlogen en ze vragen alleen of hij uit 1 stuk bestaat, tot nu toe bij geen enkele maatschappij problemen gehad en steeds mee mogen nemen tot de gate dus geen probleem qua nuna pepp
Oh dat is fijn om recente ervaringen te lezen zeg Ik vind de nuna pepp er mooi uit zien en wat ook wel een goede bijkomstigheid is dat de buggy in hoogte versteld kan worden.. Mijn man is nl 1.96
Hier ook geen problemen gehad bij twee verschillende maatschappijen (turkish airlines en pegasus airlines). Mocht zo mee tot aan de gate, en niks voor hoeven te betalen oid. Ik vind het een super fijne buggy, hij is makkelijk wendbaar, goed te sturen (ook met 1 hand als dat nodig is), en ik heb het idee dat mijn zoontje er prima in zit. Makkelijk in en uitklappen, en idd een in hoogte verstelbare duwstang.
Ik ga de merken even uit proberen in de winkel We hebben nog even te gaan voordat we uiteindelijk vliegen