Baby 6 weken, geeft zichzelf niet over aan moeheid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prettykitty, 3 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Denk dat dit voor heel veel (jonge) baby's geldt. In ieder geval zowel voor mijn zoon als dochter. In slaap vallen is moeilijk en zelf in slaap vallen moeten ze echt nog leren. Wat hier vooral hielp en helpt was inderdaad inspelen op die behoefte en me verplaatsen in mijn kind. Want eigenlijk is het zo gek niet na 9 maanden warme buik en gehobbel. Dat slaapt veel lekkerder ;)
    Ik typ dit met dochter op mijn buik :)
    Mijn zoon sliep vanaf 8 weken makkelijker in als ik hem in bed legde. Mijn dochter gaan we het nog bij beleven. Ik oefen wel af en toe een slaapje zelf in slaap vallen. Lukt het niet, prima. Dan slaapt ze bij mij. Lukt het wel dan zijn we blij :)
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.894
    25.245
    113
    Dit geldt voor vrijwel elke kleine baby.
    Ze hebben geen ritme en weten niet beter dan wat ze doen. In slaap vallen is geen bewuste keuze, dat gebeurd of gebeurd niet. De ene meer gebeurd het snel, de andere keer duurt het lang.

    Dat de koffie koud is en je de vaat maar niet gedaan krijgt is heel normaal

    Geef je er maar aan over, want er tegen vechten heeft geen zin. :)

    En dan opeens is daar de dag dat je een slok van je koffie neemt en dat deze nog warm is! Overwinning :D

    Komt helemaal goed mommies !
     
    Saskia1984 vindt dit leuk.
  3. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.113
    113
    Inbakeren? Helpt hier enorm! Als ze heel druk gaat doen en/of jengelig wordt, vaker ik dr in. Vaak laat ik dr bij mij in slaap vallen en leg ik dr daarna weg. Soms werkt t niet en dan hou ik dr maar vast :thumup:
     
  4. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Mijn vader deed altijd met zijn vlakke hand op zijn borst heel zachtjes kloppen. Zodat mijn zoontje rustig was zodat die ging slapen. Het duurt ongeveer 5 minuutjes.
     

Deel Deze Pagina