Baby 6 weken slaapt nooit zelfstandig :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Belle1984, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen, voor de lieve en hoopgevende berichten! Ik denk dat de sleutel er inderdaad in ligt om het los te laten. Het klinkt zo gemakkelijk, maar ik vind het aartsmoeilijk.

Ik heb vandaag geprobeerd om inderdaad wat regelmaat te scheppen met de draagdoek. Dat ging prima tot 16 uur, wanneer ik haar uit de draagdoek heb gehaald om te eten, omdat er reeds drie uur gepasseerd waren, maar na vijf minuten drinken, viel ze in slaap. In de draagdoek slaapt ze zo diep en vast, dat ze geen honger voelt. Dus kan ik niet anders dan haar eruit halen, anders slaapt ze overdag te lang en komt ze 's nachts om de twee uur eten vragen omdat ze in bed bij ons helemaal niet zo diep slaapt als in de draagdoek. Vandaar dat ik vermoed dat inbakeren haar wel zou kunnen helpen?

Jammer genoeg wil ons meisje absoluut geen speentje. Misschien komt het nog, we proberen het regelmatig maar we krijgen het steevast onze richting uit gekapulteerd ;)

Vandaag nog maar eens gemerkt hoe sterk onze dame is, met nu zeven weken: als ik haar rechtop houd, houdt ze zichzelf helemaal recht, zonder dat ik haar hoofdje moet ondersteunen, onwijs hoe snel ze verandert! Trotse mama :)

Deel Deze Pagina