Baby UGG ervaringen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nahla2013, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik wilde pas schoentjes kopen zodra ze kan lopen, maar omdat alleen sokjes nu wel erg koud zijn wil ik slofjes of zachte zool schoentjes kopen

Nu heb hele leuke UGG slofjes/schoentjes gezien...

Maar zijn jullie er bekende mee en positief over? Raad je het aan of raad je net eerder af en waarom?

Dit is hem!

2. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel leuk! Zoiets draagt dl altijd in de draagzak als het koud is. Dan heeft ze lekker warme voetjes. Maar ik koop die dingen altijd van een goedkoper merk, omdat ze er zo snel uitgroeien. Dan vind ik ze te duur van Ugg. Maar dat ligt dus aan je eigen budget ;)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja dat is waar he? Ik zag zulke schoentjes toevallig op de site van H&M ook, maar dan voor €8.
    €60 is eigenlijk wel van het gekke voor een baby he haha

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    60 euro is echt een ongelovelijke geldverspilling...maar niemand die te tegenhoud :)
    Zijn genoeg goedkopere varianten (die er eerlijk gezegd ook leuker uitzien naar mijn mening).

5. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb ze wel van Ugg, zijn echt superfijn! Ik heb alleen de stoerdere versie voor zoonlief gehad. Ben nu op zoek naar nieuwe, lieve, voor dochter deze winter!

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier bevallen ze niet. Kreeg ze altijd al slecht aan bij dl en nu ze eenmaal echt kan lopen heeft ze niet genoeg steun op die dingen. Ik heb de slofjes denk ik, ooit gekregen. Vind ze niet echt stabiel lopen.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn dochter had ze ook. De echte ugg slofjes. Ze trok ze steeds uit, maar ze bleven ook echt niet zitten. Ik vind het geldverspilling.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb er geen ervaring mee maar qua geld zou ik het afraden, die 5 keer dat zr de slofjes draagt is 60 euro een beetje zonde naar mijn idee maar als jij dat het waard vind moet je het natuurlijk vooral niet laten.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb deze gekregen als kraamcadeautje Koop online Erin Laarzen voor Babies | UGG® Australia
    Ben er ontzettend blij mee. Want naast dat ik zelf ook verslaafd ben aan uggs in de winter en ze dus ook mooi vind zijn ze ook van echt schapenwol en niet van synthetische meuk. Ze zijn nu nog iets te ruim, dus denk dat zodra t echt koud wordt ze perfect zitten!

10. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik heb grijze uggs voor mijn zoontje 0-6mnd en witte 6-12mnd, laatste heb ik kado gehad..
    Hij draagt de grijze nu al af en toe, ik ben er blij mee! En ze gaan hier niet sneller uit dan sokjes (die gaan ook uit bij wild trappelen)

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ze zijn inderdaad van schapenwol.
    Jammer genoeg heeft Ugg een hele slechte reputatie.
    Ondertussen is wel duidelijk dat de schapen waarvan ze de wol gebruiken, op een extreem slechte manier behandeld worden.
    Serieus, het is te gruwelijk voor woorden, en is ook helemaal niet nodig.
    Ik was zelf ook helemaal gek van dit merk.
    Maar nee dank je, dit wetende, kies ik tegenwoordig liever voor een alternatief.

De lelijke kant van UGGs - DeOndernemer.nl

Deel Deze Pagina