De titel zegt het al Mijn baby'tje van ruim 10 maanden vindt de tv totaal niet boeiend..ik hoor iedereen erover dat hun kindje BUMBA zo leuk vindt of Sesamstraat of Uki o.i.d. Mason vindt het allemaal niet boeiend..af en toe staat opeens Angelina Ballerina op en dan kijkt hij wel..haha verontrustend Hij wordt binnenkort dus ook 1 en wilde een taart bestellen van iets wat hij leuk vindt maar dat is dus niet mogelijk..Heb dus maar een Woezel&Pip taart besteld..
Was hier ook zo maar vanaf 13 maanden ofzo is opeens Bumba HEEL erg interessant, voor de rest nog steeds niet, maar als het aan haar lag zouden we hier de hele dag Bumba kijken (niet dus)
Hier vond ze tv het eerste jaar ook helemaal niet interessant. Pas met anderhalf begon ze het een beetje leuk te vinden en had ze ook pas het geduld om iets wat meer dan een paar min duurde te volgen. Nu is ze bijna 2 en volt ze hele Dora/Diego afleveringen en kijkt zo een hele Winnie de poeh film uit. Okee niet de hele tijd zittend op de bank, ze rommelt tussendoor wel rond, maar ze volgt het wel. Bumba kijken we niet btw, zij vindt het op zich wel leuk maar ik kan het niet aanzien blech, alternatief is Dora/Diego (hoewel dat in grote hoeveelheden ook erg irritant wordt )
Mijn dochter is nu 15 maanden, maar vindt de tv ook niks aan. Ik heb ook wel eens een filmpje van Bumba aangezet op de laptop, maar ze vindt alleen de laptop maar heel interessant, die hele Bumba kan haar gestolen worden .
mijn dochter kon ook tot dr 2e geen 5 minutennaar de tv kijken. Nu zijn we een half jaar verder en als het kon,zou ze er de hele dag voor zitten
Hihi hier kijkt hij continue naar de tv als hij de kans krijgt. Bumba is erg interessant *zwaait en lacht naar bumba* maar ook voetbal als papa zit te kijken is heel spannend. En als meneer muziek hoort gaat hij in de box staan en gaat hij dansen hihi, zo lief om te zien.
hier ook/...enige wat ie wel leuk vind is het introliedje van Vrouwtje theelepel en "echte mensen" dingen, dus samson&gert en big&betsy (kindernet) of reclames van wnf etc...maar nee geen ecte fan van iets ofzo....kdoe ook vaak gewoon de radio aan, hij is meer van het spelen
hier ook geen echte tv fan hoor. maar beter zo denk ik! heb liever dat m'n mannetje lekker speelt met speelgoed of straks buitenspeelt!veel gezonder haha!
Hier ook een mannetje dat geen geduld heeft om tv te kijken, vindt er echt niets aan. Prima hoor, al zou het op zich best even lekker zijn om af en toe een rustmomentje voor meneer te hebben!
Hier ook niet hoor.. hij is ruim 1 nu en zou ook niet weten wat voor figuren op tv hij leuk zou vinden.