Hallo allemaal, Mijn zoontje is helemaal weg van zijn Bonbebe muis, gekregen in het babypakket van de Plus. Om voorbereid te zijn op een verloren muis, zoek ik nog twee Bonbebe muizen... Wie helpt mij?? (natuurlijk tegen vergoeding) Alvast super bedankt ook namens mijn zoontje!!
ik zoek ook die muisjes, mijn dochter is er dol op! maar meeste adverteerders op marktplaats willen de hoofdprijs er voor, vind ik beetje raar want ze krijgen ze gratis....
Die heb ik ook gehad voor mijn zoontje. Tot ik een oortje onder het bed vond en vervolgens het andere oortje er zo uit kon trekken. Maar misschien heeft mijn zoontje gewoon pech gehad. Of in ieder geval geluk dat hij het oortje niet in de mond had...
@ missymaike: had ik nog niet op gekeken, maar schrok me rot wat ze voor gratis muis vragen.... @ mama van chloe: Ben het idd helemaal met je eens, schrok me rot wat ze vragen voor een gratis muis! @ storm: dankjewel voor tip, heb net even heel hard aan de oortjes en flapjes getrokken... Maar met geen mogelijkheid los te krijgen! @ tamren: heb je net een pb gestuurd. Thnx allemaal voor de reacties
mijn zoontje vind ze ook geweldig. Ik heb een mailtje naar bonbebe gestuurd met de vraag waar ze te koop waren. Ik hoorde maar niks, maar toen lag er ineens een grote enveloppe op de deurmat met een muis en een briefje van bonbebe, ze wensten mijn zoontje veel knuffelplezier! Dus ik zou zeggen: stuur ze een mailtje
Ik ben vorig jaar ook op zoek geweest naar die muisjes en heb er toen ook 2 van bonbebe gekregen!!! Kan voor een liefhebber wel even kijken hoeveel ik er nog heb want ze zijn heel snel naar een andere knuffel overgestapt haha
Heb net ook een mailtje gestuurd naar bonbebe en van een lieve mede-mama eentje thuis gestuurd gekregen. Zoontje tevreden, mama blij!!
Bij mijn moeder thuis ligt nog zo`n wit muisje van bonbebe. wil iemand hem hebben? Ik hoef er niks voor, ik stop hem zo in een envelop voor je.