Ziek geweest en slapen in eens een ramp!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Matirini, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ons zoontje heeft vorige week een hogeluchtweg infectie gehad ( keelpijn, ontstoken oren enz. ) nu gaat het al een heel stuk beter maar vorige week wilden hij alleen maar bij ons slapen anders had hij het heel benauwd.

Nu is het al een eind over maar hangt heel erg aan mij. Niet willen gaan slapen zonder mij, als ik weg loop naar keuken, wc enz. Heel erg gaan huilen. Snachts in eens weer vaker wakker.

Vraag mij echt af waarom dit is nog door ziek zijn of sprongetje en moet ik er aan toegeven omdat het een face is of gewoon even laten huilen.
    Dat vind ik eigenlijk verschrikkelijk maar als dat de oplossing is dan moet het maar even.

Voor dat hij ziek werd was het echt geen enkel probleem het slapen gaan, maar nu weet ik het even niet meer.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet niet of het een fase is, maar Finley staat sinds een week soms wel 4 tot 6 keer in de nacht rechtop in zijn bed te gillen. Dan kom je in zijn kamertje, gaat hij rustig weer liggen (dat doet hij dan wel weer netjes :p), geef je hem een aai over zijn bol, zeg je dat hij "weer moet gaan slapen", loop je weg......en zijn sirene gaat weer af! :( Dodelijk vermoeiend. Je mag niet uit beeld verdwijnen blijkbaar.
    Hoop dat deze fase gauw weer voorbij mag gaan.

3. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Dat doet hij bij mij dus overdag, snachts ga ik de strijd niet aan maar dan word hij ook niet zo vaak wakker als jou zoontje. Maar waar veel vreemde gezichten zijn wil hij ook echt niet meer lopen en gedragen worden door mams.

Deel Deze Pagina