1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door minon, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Wat doen/hebben jullie gedaan met de eerste verjaardag van je kindje? Wat voor hapjes ed maak je? Wat voor bijzonders organiseer je? Enz enz. Kom maar op met die leuke ideeën.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier is mijn mannetje net 1 geworden afgelopen woensdag.
    De dag zelf waren zowel man als ik vrij.
    Hebben hem samen uit bed gehaald en voor hem gezongen.
    Beneden had ik de kamer versiert met slingers en veel ballonnen (die vind hij zoooo leuk!) en natuurlijk ook zijn stoel versiert en er stond een kroontje klaar.
    Daarna hem laten ontbijten, samen cadeautjes uitgepakt en foto's gemaakt. In de ochtend lekker met hem gespeeld en nog mijn beste vriendin geweest met kids en cadeautje.
    Na zijn middag dut zijn de opa en oma's en ooms geweest en toen met zijn allen de speciaal gemaakte taart gegeten en zoonlief zijn meptaartje gehad. En natuurlijk weer cadeautjes en spelen.
    Hierna was hij afgepeigerd en als een roos gaan slapen!

As zondag komt na zijn middagslaap de Familie en vrienden voor het grote feest! Heb een foto taart van zoonlief voor de volwassenen en cupcakes met versiering voor de ukkies. Zoonlief mag weer een kaarsje op zijn eigen taartje uitblazen en veel cadeautjes uitpakken.
    Kwa hapjes heb ik niets anders als anders alleen zet ik er nu ook komkommer en tomaatjes bij zodat zoonlief wat mee kan 'snoepen' en zo niet hoeft toe te kijken hoe anderen iets pakken en hij er niets van mag. Mijn andere hapjes zijn; gevulde wraps, cherry tomaatje met basilicum en mozzarella, kaasje/worstje, chipie, toastje met salades..
    Verder heb ik snoepzakjes met bellenblaas en wat kleine snoepjes voor de kindjes bij vertrek.

En verder ga ik genieten van mijn lieve mooie dreumes en alle lieve mensen om ons heen! Zo bijzonder een 1e verjaardag!

En o ja we hebben van een goede vriend een wens balon gehad, deze laten we zondag ook op om ons manneke alle geluk/gezondheid en liefde toe te wensen.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mijn dochter is ondertussen al weer ruim 1,5 jaar maar onze dag(en) zagen er zo uit:

Verjaardag zelf (vrijdag):
    Sochtends kadootjes lekker in bed. Daarna kwamen opa's en oma's met hun kado's en zag ze het versierde huis. Daarna met de opa's en oma's naar de dierentuin en savonds met zn alle gegeten.

Gevierd hebben we het op de zondag daarna. Vanaf 14.00 uur en savonds een BBQ (het was in mei, als je kindje deze maanden verjaard is dat niet ideaal denk ik ;)). Er waren zo'n 30 man. Dochterlief vond de aandacht geweldig. Hier was ik wel even bang voor omdat het toch ineens veel drukker is dan ze gewend is.
    We hadden ook een erg mooie stapeltaart laten maken met haar naam in stijl van haar geboortekaartje en kamer :).

Al met al reuze geslaagd!

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ons zoontje is in november 1 jaar geworden..
    We hebben die avond voor zijn verjaardag de kamer beneden helemaal versierd met allemaal ballonnen en slingers..

Toen hij beneden kwam keek hij lachend de kamer door..
    Lekker broodje gegeten met zn 3en.. daarna de cadeau's erbij gehaald..
    Vond hij helemaal fantastisch!

Toen heb ik hapjes gemaakt, schaal met worst kaas en van alles en nog wat!
    Toen de familie kwam hebben we hem op de foto gezet met een hele grote gemaakt nummer 1 met allemaal confetti en slingers om hem heen met hoedjes en ballonnen vond hij helemaal geweldig!

Daarna op de stoel helemaal zelf een slagroomtaartje eten!

En spelen met al zijn nieuwe speelgoed!
    Toen de familie wegging hebben we een ritje gemaakt op zijn nieuwe fiets die hij gekregen had van zijn opa en oma...
    Zijn dag was helemaal compleet, heb hem alleen maar zien lachen !! :)

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zit nog vrij vers in het geheugen. Vrijdagavond hebben we het huis versierd, twee van z'n cadeau's in elkaar en klaar gezet en zaterdagochtend keek ie z'n ogen uit. Die dag hebben we met z'n drietjes gevierd, inclusief meptaartje. Zondag tussen 11 en 17 was z'n feestje voor familie en de beste vrienden. We hadden een garfieldtaart laten maken en er waren slagroomsoesjes voor de kinderen. Tussen de middag hebben we mini saucijzen/kaas en worstenbroodjes geserveerd en later kwamen de chippies en wraps op tafel. Uiteindelijk ging de laatste visite om 18 uur weg, Stijn lag om 19 uur op bed en papa&mama 22 uur....total loss, ook van de (onverwachtse) emoties die de dag met zich mee bracht....maar je zag 'm genieten van alle aandacht en dan geniet jij ook :)

Hij heeft overigens wel gewoon getukt van half 3 tot half 5.

Deel Deze Pagina