pop?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guppie81, Dec 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik wil mijn dochter graag een babypop geven, maar al die poppen zijn "niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar"... Zolang wil ik eigenlijk niet wachten?

Heeft iemand van jullie een pop waarvan je de ogen niet kan indrukken en andere gevaarlijke dingen waar ik niet aan denk? Hoeft niet veel bijzonders te zijn hoor, gewoon een leuke pop...

2. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Wij hebben hier een winkel met allemaal houten speelgoed,
    en die verkoopt ook poppen die voor kleinere kindjes
    geschikt zijn.
    Misschien is dat bij jou in de buurt ook wel....succes

3. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn dochter heeft een stuk op 5 poppen.
    1 van Chouchou, geschikt vanaf 1 jaar.
    De rest vanaf 3 jaar..
    Maar ze speelt daar zo leuk mee, dat ik het haar er gewoon mee laat spelen.
    Ik let niet (echt) op de leeftijd die aangeraden wordt op de verpakking(en), maar kijk of mijn dochter er al wel overweg mee zou kunnen.
    en uiteraard of er niet te kleine onderdelen aan zitten.

4. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Hier hebben wij een pop waar geen oogjes uit gedrukt kunnen worden. Geen idee welk merk het is, weet alleen dat de pop van Intertoys afkomt en dat er kusgeluidjes uitkomen als je op de buik duwt.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    meestal als je de accesoires weghaalt is het al wel geschikt voor onze de 3 (die zijn vaak klein en breekaar) je hebt ook speciale popjes vanaf 1 jaar..

6. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Loran, thanks voor de tip! Ik ga eens zoeken naar een mooie pop van chouchou, Ymke is bijna een jaar immers!

7. Meerkat

Meerkat Actief lid

Jun 1, 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
  8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een schetig popje meerkat zoiets zou ik ook halen alhoewel een pop die in bad kan ook altijd erg leuk is!

9. Meerkat

Meerkat Actief lid

Jun 1, 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Ben er zelf ook weg van, Imd! Stiekum koop ik vaak voor mijn dochter wat ik zelf ook leuk vind om mee te spelen, haha ;). (ben zelf eigenlijk ook nog een groot kind van bijna 35 *proest*)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft gewoon de babyborn en heb de kleine dingen zoals speentjes etc weggehaald. ze is dol op der en ze gaat mee in bad en naar bed. nou ja der eigen poppenbedje naast die van alicia haha. asl ik er bij ben mag ze met de ondelen erbij spelen maar aders alleen met de pop en dat is prima. verder heeft ze een stuk of 3 kleine poppentjes met een zacht lijf en de rest hard.

als je dit toch nog eng vind dan kun je beter gaan voor de compleet zachte popen. ze hebben hier ook heel veel keus in en zou geowon is een speelgoed winkel binnen lopen

succes

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy speelt ook sinds een paar dagen met een chou chou pop.
    Echt heel leuk om te zien, ze rijdt haar rond in de poppenbugy, geeft flesje en heel soms krijgt de pop kusjes.

Ze heeft wel geprobeerd om aan de ogen te zitten maar daar kon ze weinig mee doen.

Dus eventueel om te vragen is een buggy ook leuk, voor als ze dalijk gaat lopen of dan ondertussen al loopt.

Een babyborn pop zou ook al kunnen, je laat gewoon de accesoires nog even weg maar persoonlijk vind ik die niet leuk eruit zien maar er zijn wel ontzettend veel kleertjes en accesoires van te krijgen.

Ze speelt er pas sinds kort mee omdat ze er eerder niks van moest weten, de pop werd dan aan de kant gesmeten haha arm kind,

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik heb voor mijn dochtertje de kleine babybjorn gekocht. Die is voor 1+ en kan ook mee in bad, heeft wel een zacht lijfje.

13. Heb voor Iris ook de baby born pop deze heeft ze vanaf dat je een half jaar was

14. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    Baby Annabelle mag ook!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    bedoel je niet baby born?
    Babybjorn is een draagzak toch?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik wist dus echt niet dat er gewoon poppen voor 1+ bestonden... Pff voel me wel dom nu hoor! Ik had ook gewoon een speelgoedwinkel in kunnen lopen.
    Ik denk dat we dan voor die kleine baby born gaan, kunnen we mooi voor Ymke haar verjaardag vragen!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Wij hebben een kleine babybornpop voor haar gekregen die ook kan zwemmen. Ze vond hem alleen heel erg eng in het begin. Nog steeds vindt ze poppen wat eng, ze durft ze geen kusjes te geven op hun gezicht, alleen van een afstandje. Met knuffelbeesten is ze juist heel knuffelig, die krijgen kusjes, ze maakt hun snuitjes schoon met een spuugdoekje, geeft ze slokjes drinken etc. Heel schattig.

Share This Page