Hallo, Ik zoek zo'n riempje die je achterop de broek kan vastzetten en zodoende de broek smaller kan maken... Mijn zoon is nl vrij dun en als hij een broek aan heeft waar geen verstelbaar elastiek in zit loopt hij binnen een paar minuten met de broek op de enkels Ik gebruik nu wel Brutels voor hem maar die irriteren hem in de nek en rug en met verschonen is het erg lastig. Nu weet ik dat er riempjes zijn die achter op de broek kunnen worden vastgezet en zodoende de broek in de wijdte smaller maken zodat afzakkende broeken verleden tijd zijn. Weet iemand wat ik bedoel en hoe die heten en waar die verkrijgbaar zijn op internet? Alvast bedankt!
ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb voor mijn beide zoontjes elastieken riempjes die verstelbaar zijn voor door de hele broek. Deze kunnen ze in principe heel lang aan, tot wel een jaar of 7-8 zegt men. Dit omdat je de breedte kunt verstellen door de elastiek langer korter te maken met een clipje. Ik heb ze hier bij een tweedehandswinkeltje weg. Ideaal vind ik ze, m.n. ook omdat als mijn oudste snel naar de wc moet het elastiek zo meerekt dat ik niet perse het riempje helemaal los hoef te maken.
oei.. ik heb er 1.. ideaal inderdaad... even googlen.. gevonden: www.musjes.com bij accesoires, de dapper snapper
Het heet een dapper snapper. Hippe babykleding en unieke babyaccessoires - Musjes.com - dapper snappers Ideaal, mijn zoontje zijn broek zakt nooit meer af
Wij gebruiken een gewone broeksriem (kindermaatjes te koop bij bijvoorbeeld C&A). Want ook hier zijn altijd de broeken te wijd.
Bij Babywalz heb je de Clip Ho broekriem die je vastzet aan de 2 voorste lusjes. Mijn oudste dochter heeft ook zo´n riem en het is echt ideaal, omdat je de riem niet los hoeft te maken als je de broek los wilt doen.