Hoe heet zo'n riempje? en waar kan ik die krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo,

Ik zoek zo'n riempje die je achterop de broek kan vastzetten en zodoende de broek smaller kan maken... Mijn zoon is nl vrij dun en als hij een broek aan heeft waar geen verstelbaar elastiek in zit loopt hij binnen een paar minuten met de broek op de enkels ;) Ik gebruik nu wel Brutels voor hem maar die irriteren hem in de nek en rug en met verschonen is het erg lastig. Nu weet ik dat er riempjes zijn die achter op de broek kunnen worden vastgezet en zodoende de broek in de wijdte smaller maken zodat afzakkende broeken verleden tijd zijn. Weet iemand wat ik bedoel en hoe die heten en waar die verkrijgbaar zijn op internet? Alvast bedankt!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb voor mijn beide zoontjes elastieken riempjes die verstelbaar zijn voor door de hele broek. Deze kunnen ze in principe heel lang aan, tot wel een jaar of 7-8 zegt men. Dit omdat je de breedte kunt verstellen door de elastiek langer korter te maken met een clipje. Ik heb ze hier bij een tweedehandswinkeltje weg. Ideaal vind ik ze, m.n. ook omdat als mijn oudste snel naar de wc moet het elastiek zo meerekt dat ik niet perse het riempje helemaal los hoef te maken.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oei.. ik heb er 1.. ideaal inderdaad... even googlen..

gevonden: www.musjes.com bij accesoires, de dapper snapper :)

4. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Wij gebruiken een gewone broeksriem (kindermaatjes te koop bij bijvoorbeeld C&A). Want ook hier zijn altijd de broeken te wijd.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Bij babywalz kan je die ook kopen, ik heb hem ook namelijk

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bedankt dit is idd wat ik zoek! zal meteen 1 bestellen!

8. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Bij Babywalz heb je de Clip Ho broekriem die je vastzet aan de 2 voorste lusjes. Mijn oudste dochter heeft ook zo´n riem en het is echt ideaal, omdat je de riem niet los hoeft te maken als je de broek los wilt doen.

Deel Deze Pagina