de friettent: de chinees: de shoarmatent/pizzeria ik zal zelf starten friettent: meestal: friet pinda,mayo. kroket + frikandel of sitostick chinees: bami/nasi met babi pangang (kip) of foe young hai zelden een tomatensoep of loempia shoarmatent: spaghetti van het huis. heerlijk met spek, roomsaus, champignons ei en ananas
de friettent: ciabatta met pikante kip, of met roomkaas en zalm de chinees: Kip in een verse ananas, Tja Sieuw en mihoen de pizzeria: creamy bacon(domino's)
Friettent waar ik kom af en toe zit een viszaak aanvast, dus dan vaak een broodje kibbeling of patatje met. De shoarmatent, afhankelijk van of het halaal is, bestel ik een kapsalon of een durum. Chinees kom ik niet, mocht dat er ooit van komen iets vegetarisch.
Friettent: Patatje Oorlog en een Frikadel speciaal met ketchup ipv curry. Chinees: Nasi met tjap tjoy of kip in zwarte bonensaus Pizzeria: Lasagna
Bij de SNACKBAR : patat met joppiesaus en een satekroket OF een broodje beuk OF een broodje hamburger speciaal OF broodje gehaktbal met satesaus. Chinees: nummer 65. Nee grapje. we bestellen dan altijd een chinese rijsttafel voor twee personen of een inische rijsttafel voor twee personen. Daar eten we dan twee dagen van en de rest gaat dan nog in de vriezer. Pizzeria: pizza met salami etc... of een calzone pizza.
Friettent, patatje oorlog of patat speciaal chinees, foe yong hai met grote garnalen shoarmatent, (kom ik ook niet zo vaak ivm halaprobleem wat het daar vaak niet is).. maar bij 1tje halen we dan broodjes doner met turkse pizza.
Friettent: portie friet een een kaassoufle of rundvleeskroket Pizzeria: pizza met vis, liefst gemengd (garnalen, zalm, tonijn) Chinees: komen we eigenlijk nooit, maar als ik er eten haal dan tjap tjoy en mihoen met kip
friettent: frietje met en een kaassoufflee chinees: tjap tjoy met mihoen en gebakken banaan shoarmatent: durum falafel
Friettent en de chinees bestellen wij eigenlijk haast nooit wat. Pizzeria: doner schotel of z'n vis pizza (weet de naam even niet)
De friettent: Een supertje saté met bij de ene friettent en een broodje hamburger en frietje speciaal bij de andere friettent. De chinees: Wij eten altijd alleen maar chinees als we met meerdere zijn en pakken dan een rijsttafel. De shoarmatent: Durum dönner met knoflooksaus Pizzaria: Pizza quatro stagioni, na m'n bevalling wil ik een pizza carpaccio proberen. Lijkt me niet echt lekker maar iedereen heeft het erover...
Snackbar : patatje pinda en een kaassoufflé curry. Chinees : loempia, nasi babi pangan Shoarmatent: broodje shoarma whisky saus en salade.
Bij de snackbar; Een broodje kalfskroket (met mosterd!) en een patatje oorlog (zonder uitjes!) Bij shoarmatent; Kapsalon! of een groot broodje shoarma Bij de chinees; Gado gado met nasi en kroepoek!
Bij de frietboer: als ze het hebben een Raspatat oorlog, anders gewone patat oorlog, mosterd met een kroket (bijna in die verhouding) of een kaassoufflé. Bij de pizzaria, pizza met veel soorten kaas, liefst gorgonzola of iets met salami. Bij de Chinees, meestel iets van mihoen met groente en gebakken banaan.
Oef! Ik krijg spontaan trek in friet! En dan wel een frietje satesaus met Of oorlog. Chinees: brr, nee hier geen chinees van de afhaal. Pizzaria: Pizza tonijn of margertia.
Bij de frietboer middeltje speciaal of stoofvlees, frikandel speciaal of pikanto met mayo/satesaus Bij de chinees nasi met fou yong hai en babi pangang Bij de pizzaria quattro formaggi Bij de shoarmatent grote kapsalon Hmmm heb nu alweer honger
de friettent: Patatje mayo en een frikandel speciaal met ketchup zonder ui, en bij de febo ipv frikandel neem ik een grillburger. de chinees: Bami, kroepoek en koe yo luk ofzoiets? whaha de shoarmatent/pizzeria: Broodje shoarma met heeel veel knoflook saus of een turkse pizza en bij de gewone pizzeria neem ik gewoon een margaritha
friettent; klein frietje met stoofvleessaus, tartaar en een kaassouflé of frikandel chinees; bami, nasi en Chinese garnalen of kikkerbilletjes shoarma; shoarma met knoflooksaus, kapsalon of kipshoarma met cocktailsaus pizzeria; pizza frutti di mare (zeevruchten)
Snackbar: patat met mayonaise of satesaus en een goulashkroket. Pizzeria: vind ik niet meer lekker, maar ik bestelde altijd een pizza Hawai of zo eentje met spek, salami, ui, ei... naam even kwijt. De allerslechtste van de kaart zeg maar Shoarmatent: de laatste tijd ben ik helemaal into de spareribs, mmm! Shoarma of kapsalonprut lust ik niet. Chinees: bami of nasi met afwisselend babi pangang, foe yong hai, koe loe yuk, sate. Soms een van die dingen, soms een combinatiemenu. En nu heb ik zin in Chinees.
Hihi: patatboer: raspatat met een eierbal Chinees: meestal een weekmenu shoarma: broodje döner pizzeria: verschilt mexicaan: quesedilla en tortilla met gehakt en kaas
Oh lekker hoor nog meer van die ontzettend honger en trek krijgend makende topics Ieder geval..... Snackbar: Broodje frikandel met mayo en patatje oorlog met uitjes. Chinees: Bestel alleen wat als anderen ook bestellen, het is niet mijn favoriet.. Meestal neem ik dan babi pangang met nasi en mini loempiaatjes. Shoarma: Kapsalon!! Of shoarma met kaas.