Zit een beetje met mijn handen in het haar... Onze Nina is vandaag precies 6 maanden geworden en sinds drie dagen wil ze opeens nauwelijks wat drinken. Ze is al nooit zo'n goede drinkster geweest en ze zat per dag gemiddeld op de 600/650 ml. Echter, de laatste maand ging het opeens een stuk beter en dronk ze zeker 700 tot 800 ml per dag. Ik was helemaal blij en dacht dat het "drink-drama" nu eindelijk tot de verleden tijd begon te horen hier. Helaas heb ik toch wat te vroeg gejuicht, vrijdag dronk ze nog haar record - wel 880 ml - sinds zaterdag is het opeens bar en boos... Momenteel heeft ze sinds vanmorgen 09u pas 210 ml op (het is nu 18u). Dit is nog minder dan gisteren en eergisteren om deze tijd (toen zat ze rond de 310). Ik heb het CB al gebeld vandaag, maar die wisten het ook niet. Zolang ze nog vrolijk en alert is, hoefde ik me niet te veel zorgen te maken. Nou is ze wel wat huilerig en hangerig vandaag, ze maakt verder zeker geen suffe indruk. Koorts of verhoging heeft ze ook niet. Plas- en poepluiers heeft ze ook nog wel, maar wel minder dan normaal. Maar goed, dat lijkt me ook logisch al ze zoveel minder drinkt.... Het rare is dat ze tijdens haar slaap wel goed drinkt! Gisteren en eergisteren hebben we haar rond 21u en 23u nog uit bed gehaald voor twee voedingen en toen dronk ze met gemak de 180 ml. Hierdoor haalden we gelukkig nog wel net het minimum van 500 ml en vanavond gaan we het dus ook zo weer doen, maar dat is toch heel vreemd?? Zouden het haar tandjes kunnen zijn? Een sprongetje? Ze heeft nog niet eerder zo slecht gedronken als nu, ik maak me toch echt grote zorgen dus... Iemand hier ervaring mee? Wat zou het kunnen zijn?