Hallo Dames, Mijn kleine nichtje wordt bijna 1 jaar en nu wil ik samen met mijn andere zus haar een Wheely bug kado doen. Ik heb al wat rondgekeken op internet en zie dat ze 2 maten hebben, heeft iemand ervaring met deze dingen want vind het jammer om de kleine te kopen als ze daar maar heel even op kan. Helaas verkopen ze ze hier in de buurt nergens dus kan ze niet even in het echt gaan bewonderen.
Wij hebben de kleine versie voor de oudste gekocht voor haar eerste verjaardag. Die hoogte vond ik juist prima bij de leeftijd passen, met die grote passen veel kinderen nog niet met hun voetjes bij de grond. De jongste sjeest er nog steeds op rond en de oudste soms ook nog (4 jaar).
Hier hebben wij ook de kleine versie voor haar 1e verjaardag gegeven..Mijn meisje is heel lang, zit altijd boven de bovenste lijnen maar past er nog makkelijk op!Dus ik zou niet voor de grote gaan...
Je moet echt de kleinste hebben, de grootste is echt voor grotere kinderen en dan kan ze er nog heel lang niet op. Wel een heel erg leuk cadeau.
Bedankt voor jullie adviezen, mijn 'kleine' nichtje is ook erg lang net zoals jou kleine 0babydream0 dus was bang dat ze er maar kort plezier van zou hebben en dat zou jammer zijn. Heb net met mijn zus aan de telefoon gehad en we gaan een klein Biggetje kopen
Die heb ik mijn nichtje ook cadeau gegeven laatst! zo lief ding Wij hebben de koe en hebben de kleinste maat en de oudste van ruim 2 die zit er elke dag op