Dag meiden, Net toen ik onze kleine man wilde gaan verschonen viel mijn oog op iets wat ik dacht nog niet eerder gezien te hebben. Een hard knobbeltje net boven zijn bilspleet en onderaan zijn rug. Is dit het typisch ''staartbeentje'' ?! Of is het wat elders? Ik kan hier niks over vinden op het internet. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Het klinkt alsof je het over zijn stuitje hebt? Je zou het kunnen aankaarten bij je eerst volgende controle op het CB, maar als het opvallend was hadden ze er vas al naar gekeken denk ik. Bij onze dochter vielen de werveltjes e.d. In het begin ook wel wat meer op. Ze moest nog even spek kweken haha!
@Cookies bedankt voor je reactie! Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat het over het stuitje gaat. ik zie de knobbel echter ook alleen zitten als ik hem verschoon. (met zijn beentjes omhoog en billen omhoog) Dan is de knobbel zichtbaar , normaliter dus niet. Werveltjes zijn het niet denk ik, het is echter 1 knobbel.. Heb het CB al gebeld, en de dienstdoende moet deze week en of volgende week langs komen. Als ik het niet vertrouwde moest ik maar naar de huisarts gaan. Ik hoopte eigenlijk ook meer soortgelijke verhalen te lezen, maar ben bang dat dat er niet in zit. Ik wacht nog even af wat mijn ''gevoel'' zegt.
Heb de huisarts al verwittigt , morgen heb ik de afspraak staan. En waarschijnlijk is het inderdaad een steenpuist. Komt heel vaak voor bij de billen area , en hoe het eruit ziet komt het ook overeen met een steenpuist. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen en of doen. Het was een goede gok van je overigens.
Nou ik ook, vriend van ons had er laatst 5 ook 1 in de buurt van t stuitje en die ontwikkelde erg snel van niets naar fors binnen 2 dagen. Ik begreep van die vriend dat je er wel of niet gevoelig voor bent maar dacht eigenlijk dat t een volwassen probleem was. Heb ik ook weer wat geleerd.
Ja , ik leer ook elke dag bij haha! Het is inderdaad een steenpuist. We moeten goed in de gaten houden dat het niet verder gaat ''ontsteken'' en de temp in de gaten houden bij onze kleine man. Zolang hij geen koorts erbij krijgt, moet alles goed gaan. En zou het vanzelf weg moeten trekken. En lekker vaak badderen.