Speelgoed baby 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vlinder24, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wat voor speelgoed vind jullie kindje van +/- 8 maanden nou echt leuk?

Ik koop zo nu en dan wat speeltjes van V-tech of Fisher Price, maar ze kijkt er bijna niet naar om. Zoals blokjes, spiegeltje met geluid, dieren mobieltje

Nu zit ze bijvoorbeeld in de bijkeuken met de stofzuiger te spelen en naar een draaiend wasmachine te kijken (zelf naar toe gekropen) Ook pollepels en dergelijke vind ze heel erg leuk!

Heeft iemand een tip welk speelgoed nu echt leuk is voor zo'n kleintje!

Heb er nog even een fotootje bijgevoegd, zonde om niet met jullie te delen ;)

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Haha lekker goedkoop toch ;)
    Kan je alleen geen tip geven,ons zoontje is nog niet zo oud.

3. MamaPetra

MamaPetra Lid

11 mrt 2011
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een grappige foto, heel herkenbaar want ons meisje heeft ook leuke blokken etc maar grijpt steeds op de luieremmer, onze hond of de passpiegel! Heb nu in een bakje (afsluitbaar...) rijst gedaan en dat is ook heel interessant....

Succes!

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    hee wat een leuk idee! Trekt ze dat bakje niet open? En wat voor bakje is dat precies?

5. MamaPetra

MamaPetra Lid

11 mrt 2011
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ze heeft nog niet door hoe ze hem openmaakt, gewoon zo'n tubberware achtig ding (Xenos 4 voor 2 euro geloof ik)... Volgens mij is het ook wel een succes als je rijst in een klein (leeg) waterflesje doet.... Ga ik ook eens proberen

6. adi

adi Niet meer actief

Leuke foto :)

Wat hier met 8 maanden echt hot was, was een setje kartonnen glazen onderzetters in een doosje. Ze hebben die onderzetters eindeloos in- en uitgeladen, verplaatst, gestapeld, in hun mond gestopt enz enz..
    Heel dankbaar speelgoed voor € 1 per set :).

En voor de rest alles wat maar geen speelgoed is :)

7. adi

adi Niet meer actief

Oh, en naast rijst kun je ook rauwe macaroni in een spa blauw flesje doen. Schijnt veel leuker te zijn dan een 'echte' rammelaar (aldus mijn kinderen) :)

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    - Mijn zoontje heeft een stevige gele auto (voormaat speelgoedbus) die hij heel leuk vind, hij rijd er steeds mee heen en weer.
    - Zo'n ijzeren spiralenwirwar met kralen op een houten plankje is ook een succes hier.
    - Rammelaars
    - Ballen

Maar idd ook bijvoorbeeld een lege cola fles of doos vind hij heeel erg leuk!

Deel Deze Pagina