Wat voor speelgoed vind jullie kindje van +/- 8 maanden nou echt leuk? Ik koop zo nu en dan wat speeltjes van V-tech of Fisher Price, maar ze kijkt er bijna niet naar om. Zoals blokjes, spiegeltje met geluid, dieren mobieltje Nu zit ze bijvoorbeeld in de bijkeuken met de stofzuiger te spelen en naar een draaiend wasmachine te kijken (zelf naar toe gekropen) Ook pollepels en dergelijke vind ze heel erg leuk! Heeft iemand een tip welk speelgoed nu echt leuk is voor zo'n kleintje! Heb er nog even een fotootje bijgevoegd, zonde om niet met jullie te delen
Wat een grappige foto, heel herkenbaar want ons meisje heeft ook leuke blokken etc maar grijpt steeds op de luieremmer, onze hond of de passpiegel! Heb nu in een bakje (afsluitbaar...) rijst gedaan en dat is ook heel interessant.... Succes!
Nee ze heeft nog niet door hoe ze hem openmaakt, gewoon zo'n tubberware achtig ding (Xenos 4 voor 2 euro geloof ik)... Volgens mij is het ook wel een succes als je rijst in een klein (leeg) waterflesje doet.... Ga ik ook eens proberen
Leuke foto Wat hier met 8 maanden echt hot was, was een setje kartonnen glazen onderzetters in een doosje. Ze hebben die onderzetters eindeloos in- en uitgeladen, verplaatst, gestapeld, in hun mond gestopt enz enz.. Heel dankbaar speelgoed voor 1 per set . En voor de rest alles wat maar geen speelgoed is
Oh, en naast rijst kun je ook rauwe macaroni in een spa blauw flesje doen. Schijnt veel leuker te zijn dan een 'echte' rammelaar (aldus mijn kinderen)
- Mijn zoontje heeft een stevige gele auto (voormaat speelgoedbus) die hij heel leuk vind, hij rijd er steeds mee heen en weer. - Zo'n ijzeren spiralenwirwar met kralen op een houten plankje is ook een succes hier. - Rammelaars - Ballen Maar idd ook bijvoorbeeld een lege cola fles of doos vind hij heeel erg leuk!