Hoi hoi, man en ik weten het niet meer pfff. ik ben al 2 dagen snotverkouden en jahoor heb mn dochter aangestoken. die is sinds vanochtend ook snotverkouden. was een beetje hangerig vandaag maar goed te hebben. vanmiddag naar bed gegaan en huppakee huilen/huilen. niks hielp. uiteindelijk na bijna een uur haar maar weer aangekleed en ben een rondje met de auto gaan rijden. ze is niet in slaap gevallen dus vanavond hartstikke op en moe. om half 8 naar bed gegaan en weer huilen huilen. eindelijk om iets na half negen was het stil, mn man was langs het bedje gaan zitten. en nu weer het luchtalarm pfff ze ligt nu bij mn man op zn buik op de bank. ze heeft geen koorts, ze heef luuf en en paracetamol gehad. bedje staat aan 1 kant wat hoger... iemand nog tips verder? durf te wedden dat als we haar in bed leggen ze weer keihard begint te huilen. laten jullie ze dan liggen? of halen jullie ze eruit?
Ik zou haar lekker tegen me aanhouden. E voelt zich vast helemaal niet lekker. Misschien nog een lekker warm badje met iets dat de luchtwegen wat opent er in?
thx , das een goede tip. ga haar zo even stomen. en denk dat we haar vanavond bij ons in bed leggen als ze vannacht ook wakker wordt. ben altijd bang dat dat fout is om haar dan uit dr kamer te halen en bij ons te leggen. want zodra je haar terug legt begint ze weer te krijsen.. tis zo zielig he als ze klein zijn en je nog niks kunnen vertellen.
Wat ook kan helpen is een ui naast/onder haar bed leggen. Niet laten huilen hoor. Ze is ziekjes en heeft haar papa en mama nodig om haar te troosten.
Lekker troosten en bij je laten ''hangen''. Dat heeft ze blijkbaar nodig. Misschien nog neusspray proberen?