Krampjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cs1986, 12 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cs1986

cs1986 Actief lid

7 mrt 2013
    117
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Onze zoon is nu 7 weken oud. Het gaat hartstikke goed met hem. Hij slaapt goed en is tevreden. Ik merk dat hij na ongeveer 2 uur na zijn fles wakker wordt en erg huilt. Eerst dacht ik dat het honger was, maar als ik hem een flesje geef (kunstvoeding), drinkt hij maar weinig. Als ik hem bij me neem en een speen geef, zuigt hij stevig en valt dan weer in slaap. Ik denk nu dus dat het geen honger is, maar Krampjes. Ik heb al infacol geprobeerd, maar niet echt het idee dat dat werkt. Iemand tips hoe ik die Krampjes kn verhelpen, vind het zo sneu dat hij steeds wakker wordt van de pijn...

2. Sandraa18

Sandraa18 Lid

18 jun 2016
    29
    1
    3
    Hey,

Zielig is dat he? Wij hebben ook infacol geprobeerd, maar hielp hier niets. Er zijn ook mensen die Cinababy adviseren. Je zou het eens kunnen proberen. Ik heb hier geen ervaring mee.

Wat hier goed hielp was tijdens elke verschoning het buikje masseren. 10 keer rondjes draaien met de klok mee op het buikje, daarna 10 keer aan de linkerkant onder de ribben naar beneden masseren richting de liezen. Dit 3 keer herhalen. en ook de beentjes omhoog duwen richting het buikje (knietjes buigen). Toen werden de krampjes veel minder, je stimuleert als het ware de werking van de darmen. Ook een warm badje helpt nog wel eens.

Met de beentjes fietsen is ook nog een optie. Het is een kwestie van uitproberen en de tijd uitzingen. Heel sneu.
    Succes!!!

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hier ook van alles geprobeerd. De osteopaat heeft wonderen verricht. Na twee behandelingen geen krampjes meer. Zij vertelde zelfs dat baby's helemaal geen krampjes hoeven te hebben in tegenstelling wat ze op het bureau zeggen 'hoort erbij' wat ervan waar is, weet ik niet. Maar het heeft geholpen. Daar ging het om.

Deel Deze Pagina