Lieve allemaal, Mijn zoontje Luuk is momenteel herstellende van het Rota-virus, waar hij heel erg ziek van is geweest. Hij heeft zijn honger inmiddels behoorlijk weer terug! Hij is nu bijna 10 weken en vanaf 21 oktober sliep hij al meteen de nacht door, totdat hij ziek werd. Nu is hij een beetje eraan gewend geraakt om 's nachts te mogen eten, terwijl hij eigenlijk wel genoeg binnenkrijgt... Zijn ritme hiervoor was. Dit zijn de ongeveer eet-tijden en ongeveer hoeveelheden dat hij eet: 06.45 190 CC 10.00 190 CC 14.00 190 CC 17.00 190 CC 21.30 190 CC Totaal 960 CC De nacht sliep Luuk (inmiddels 6,5 kilo trouwens) door. Nu eet hij ook ongeveer deze tijden (wijkt nu wel wat meer af), maar met nog een extra nachtvoeding erbij om ongeveer 03.00 uur 's nachts. Alle keren barst hij van de honger... Hij eet elke keer ongeveer 160 CC (ondanks dat ik hem meer aanbiedt, maar meer gaat er niet in), dus dat komt ook weer netjes neer op 960 CC !) Maar daar zit dus wel die nachtvoedig bij, want in 5 keer krijg ik het er niet in... want dat drink hij niet nu. Wat kan ik eraan doen om hem weer door te laten slapen 's nachts? Of gaat dat meestal vanzelf weer? Alvast bedankt voor de reacties! Liefs, NaanNaan
He, onze zoon is herstellende van het adenovirus. Heeft ook een p[aar dagen in het ziekenhuis gelegen. Hier maakte ze hem ook 's nachts wakker voor de fles terwijl hij eigenlijk sinds 3 weken doorsliep. Hij is nu een week thuis en de eerste paar dagen werd hij s'nachts ook steeds wakker voor een fles. Heb hem die toen ook gewoon gegeven (anders was hij ook echt niet stil te krijgen) Nu hij weer redelijk drinkt slaapt hij sinds 3 dagen weer door. Het gaat dus inderdaad vanzelf weer over. Ik denk dat ze ook wel wat in tehalen hebben. Zodra ze weer aan de beterende hand zijn en de extra voeding niet meet nodig hebben slaapt hij vanzelf weer door. succes!